>$bram$< Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ja, mijn Pa heeft MW2 op de PC. En hij kan geen matches vinden, heeft op google gezocht en heeft geen oplossing gevonden. Hij heeft GEEN router, heeft hiervoor al vrij lang gespeeld en kan nu ineens niet meer spelen nadat de bonus maps zijn gekomen. De virusscanners en de firewalls staan hem toe, maar verder niks. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Hij is LEGAAL gekocht, en google helpt NIET. Alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is dit al voor een langere tijd of slechts voor een paar keer? Het kan namelijk een Steam/IWNet error zijn. Heeft hij al andere gametypes geprobeerd? Tot hoeveel Ping gaat ie met zoeken? Doen Private matches met andere mensen het wel? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is dit al voor een langere tijd of slechts voor een paar keer? Het kan namelijk een Steam/IWNet error zijn. Heeft hij al andere gametypes geprobeerd? Tot hoeveel Ping gaat ie met zoeken? Doen Private matches met andere mensen het wel? Alle gametypes gedaan, slechts een paar keer (vandaag en gisteren volgens mij) Hij gaat tot de 120 dacht ik. En private matches werken ook amper. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is dit al voor een langere tijd of slechts voor een paar keer? Het kan namelijk een Steam/IWNet error zijn. Heeft hij al andere gametypes geprobeerd? Tot hoeveel Ping gaat ie met zoeken? Doen Private matches met andere mensen het wel? Alle gametypes gedaan, slechts een paar keer (vandaag en gisteren volgens mij) Hij gaat tot de 120 dacht ik. En private matches werken ook amper. Als ik Google Chrome aanlaat staan joint hij ook geen game en dat heb ik soms ook met meerdere programma's. Probeer is zo veel mogelijk dingen af te sluiten ?? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is dit al voor een langere tijd of slechts voor een paar keer? Het kan namelijk een Steam/IWNet error zijn. Heeft hij al andere gametypes geprobeerd? Tot hoeveel Ping gaat ie met zoeken? Doen Private matches met andere mensen het wel? Alle gametypes gedaan, slechts een paar keer (vandaag en gisteren volgens mij) Hij gaat tot de 120 dacht ik. En private matches werken ook amper. Als ik Google Chrome aanlaat staan joint hij ook geen game en dat heb ik soms ook met meerdere programma's. Probeer is zo veel mogelijk dingen af te sluiten ?? Bedankt! Hij doet het weer! Het was waarschijnlijk U-Torrent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.