diego009 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Hoi, Als ik in een politie wagen op LB klik, krijg ik wel zo een scherm met View Current Crimes, View Most Wanted, etc. Alleen als ik daarop klik krijg ik Error Connecting to server. Check Again later. Iemand een oplossing? - diego009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Welke GTA IV speel je? IV of EfLC? Als je EfLC speelt kan je die missies niet meer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 In EFLC kan het zeker niet. Maar als het niet lukt in GTA IV kan het er ook aan liggen dat je nog niet vergenoeg bent met de verhaal lijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 in IV zelf kan je de Vigilante en Most wanted missies pas na de missie Crime and Punishment van Roman Bellic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.