mathijs2 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 hallo iedeeren ik heb een probleem dat hier vaker voor komt ik kan niet online in gta iv eerst kon ik dat wel een nu dus niet meer ik heb onder tussen ook de episdes gekocht voor de ps3 ik heb dus EEN PS3 en nee ik koop geen xbox 360 ik heb een experia box van kpn ik ben niet zo goed op het gebied van online verbinding maken en enzo ik heb ook gelezen over nat type 2 en 3 en over upnp ?????????? kunnen jullie me helpen ??????/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Misschien is dit wellicht wat voor jou? » Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijs2 Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Misschien is dit wellicht wat voor jou? » Klik oke goed maar hoe kan ik het nu verander dan wat dit wel iets anders dan wij hebben ik zoek dan de unup poort open maar dat kan ik dan niet vinden kunnen jullie me verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.