GTAKevin023 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Weet iemand waar alle skate parken zijn en kan dan iemand een snapmap maken met alle skate parken erop? Dank je wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 3 Skateparken naar mijn weten, van de locatie van diegene linksonder ben ik niet helemaal zeker . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Die 2 in het westen kloppen. Die andere ga ik ff checken. Bedankt voor het opzoeken ______________________________________________________ Ey man, die 3e is echt vet! Perfect voor een motor en mischien wel een auto Bewerkt: 15 mei 2010 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Die van linksonder klopt volgens mij wel? Onder de brug neem ik aan? Andere 2 ergens bij het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Die linksonder ligt hier eigenlijk: Click here to view the SnapMap Ik geloof het onderste, maar het bovenste zou ook kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Het is die onderste. En daar in de buurt is die garage van die vuilniswagens. Ik ga met een vuilniswagen stunten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Het is die onderste. En daar in de buurt is die garage van die vuilniswagens. Ik ga met een vuilniswagen stunten Gaat je niet lukken... aangezien de ingang naar dat Skatepark immens klein is, je zult dus iets verder rond moeten rijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Het is die onderste. En daar in de buurt is die garage van die vuilniswagens. Ik ga met een vuilniswagen stunten Gaat je niet lukken... aangezien de ingang naar dat Skatepark immens klein is, je zult dus iets verder rond moeten rijden . Nou maat.... ik stunt er nu mee hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.