Jump to content

IndependenceFM Probleem


GunsNroses61

Recommended Posts

Hee, Ik heb wat muziek in de folder gedaan waar het moet (Weet zeker dat het daar moet. Heb het boekje doorgelezen en wat online tutorials) Heb het daarna tig keer laten scannen maar hij vindt het maar niet en ik krijg alleen maar die praatjes dingen. Ik het in Options ook het op Sequential ofzo gezet niet op Radio want dan komen er van die praatjes programma's tussen. Maar weet iemand wat ik dus fout heb gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, Ik heb wat muziek in de folder gedaan waar het moet (Weet zeker dat het daar moet. Heb het boekje doorgelezen en wat online tutorials) Heb het daarna tig keer laten scannen maar hij vindt het maar niet en ik krijg alleen maar die praatjes dingen. Ik het in Options ook het op Sequential ofzo gezet niet op Radio want dan komen er van die praatjes programma's tussen. Maar weet iemand wat ik dus fout heb gedaan?

Heb je de muziek in de juiste map gestoken? Welke bestandstypes hebben de muziekliedjes?

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, Ik heb wat muziek in de folder gedaan waar het moet (Weet zeker dat het daar moet. Heb het boekje doorgelezen en wat online tutorials) Heb het daarna tig keer laten scannen maar hij vindt het maar niet en ik krijg alleen maar die praatjes dingen. Ik het in Options ook het op Sequential ofzo gezet niet op Radio want dan komen er van die praatjes programma's tussen. Maar weet iemand wat ik dus fout heb gedaan?

Heb je de muziek in de juiste map gestoken? Welke bestandstypes hebben de muziekliedjes?

MP3 bestanden. Map = C/Users/Gebruiker/Documenten/Rockstar Games/GTA IV/User Music. Daar staan ze in.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ze in de goede map gezet.

Kun je de muziek met mediaplayer van microsoft afspelen?

Zo nee, verwijder de muziek en plaats die opnieuw.

Daarna start je de game op en laod je je savegame.

Ga dan naar menu-audio en klik volledig scannen even aan en zet autoscan aan.

Dan zou het moeten werken.

Ik heb een snelkoppeling naar mijn muziek en dat werkt bij mij ook goed.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...