justin12345 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Heey, Ik mod veel . Maar hoe kan ik online spelen . Moet ik daar voor betalen ofzo ? Graag uitleg erbij :$ Ps:als ik bij verkeerde topic zit stuur me door ( ben nogal een kluns met topics vinden) Bewerkt: 15 mei 2010 door justin12345 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik neem aan dat je het over de SA:MP modificatie hebt. Voor San Andreas dus. Helemaal gratis en hier te downloaden. De installatie doet alles, en aangezien ik heb gelezen dat je mod, heb je al gedowngraded. Helaas werken de meeste mods niet op SAMP en zorgen voor crashes, dus zal je die moeten verwijderen Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik neem aan dat je het over de SA:MP modificatie hebt. Voor San Andreas dus. Helemaal gratis en hier te downloaden. De installatie doet alles, en aangezien ik heb gelezen dat je mod, heb je al gedowngraded. Helaas werken de meeste mods niet op SAMP en zorgen voor crashes, dus zal je die moeten verwijderen MTA heeft ook een GTA III versie, hoor. Sterker nog, daar is alles mee begonnen (Daar is MTA mee begonnen, en later heeft SA:MP het idee weer van MTA gejat). Daar zitten nog erg weinig mensen op, als die er nog op zitten. Maar je kan het altijd proberen. Officiële site: KLIK Reageren
justin12345 Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Nee kijk ik hoef niet mods in gta multiplayer . Maar wel in de singlemode. kan dat ? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ja, je kan met mods in single player. Nee, je mag en deels kan niet met mods in multiplayer. Ja, elke multiplayer cliënt is gratis. Reageren
justin12345 Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 kan je even een link geven ? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Je kan ze gewoon op Google opzoeken. Voor San Andreas heb je Multi Theft Auto en SA:MP. IV heeft zelf al een multiplayer functie, maar er wordt ook nog aan onofficiele gewerkt zoals IV:MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.