Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

Ik mod veel .

Maar hoe kan ik online spelen :schater: .

Moet ik daar voor betalen ofzo ?

Graag uitleg erbij :$

Ps:als ik bij verkeerde topic zit stuur me door ( ben nogal een kluns met topics vinden)

Bewerkt: door justin12345
Geplaatst:

Ik neem aan dat je het over de SA:MP modificatie hebt. Voor San Andreas dus.

Helemaal gratis en hier te downloaden.

De installatie doet alles, en aangezien ik heb gelezen dat je mod, heb je al gedowngraded.

Helaas werken de meeste mods niet op SAMP en zorgen voor crashes, dus zal je die moeten verwijderen ;)

Geplaatst:

Ik neem aan dat je het over de SA:MP modificatie hebt. Voor San Andreas dus.

Helemaal gratis en hier te downloaden.

De installatie doet alles, en aangezien ik heb gelezen dat je mod, heb je al gedowngraded.

Helaas werken de meeste mods niet op SAMP en zorgen voor crashes, dus zal je die moeten verwijderen ;)

MTA heeft ook een GTA III versie, hoor. Sterker nog, daar is alles mee begonnen (Daar is MTA mee begonnen, en later heeft SA:MP het idee weer van MTA gejat). Daar zitten nog erg weinig mensen op, als die er nog op zitten. Maar je kan het altijd proberen. Officiële site: KLIK

Geplaatst:

Ja, je kan met mods in single player. Nee, je mag en deels kan niet met mods in multiplayer. Ja, elke multiplayer cliënt is gratis.

Geplaatst:

Je kan ze gewoon op Google opzoeken. Voor San Andreas heb je Multi Theft Auto en SA:MP. IV heeft zelf al een multiplayer functie, maar er wordt ook nog aan onofficiele gewerkt zoals IV:MP.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...