Jump to content

Gta iv gaat langzaam


Appie040

Recommended Posts

Heej dit is de eerste keer in 16 dat ik een topic maak dus ik weet niet hoe het werkt

mijn gta4 gaat heeel langzaam terwijl mijn specs goed genoeg zijn voor wat gta iv vraagt maar toch gaat die heel langzaam

Windows vista home premium

servicepack 1

ram geheugen 3 gb

type computer 32 bits ofzo:$

intel core duo 2

deze weet niet wat het is maar toch

T5450 @ 1.66Ghz 1.67Ghz

als ik iets te kort kom zeg het aub alvast heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Je CPU is te slecht en je videokaart staat er niet eens maar die zal toch niet goed genoeg zijn. Laptops zijn niet echt gemaakt voor games, en zeker niet voor een veeleisende game zoals GTA IV.

mijn video kaart is nvidia geforce 9600 gt en een jongen op youtube hij heeft zelfde laptop

en die van hem gaat best wel oke

terwijl mijne ook niet slecht is alleen

lage fps heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Je CPU is te slecht en je videokaart staat er niet eens maar die zal toch niet goed genoeg zijn. Laptops zijn niet echt gemaakt voor games, en zeker niet voor een veeleisende game zoals GTA IV.

mijn video kaart is nvidia geforce 9600 gt en een jongen op youtube hij heeft zelfde laptop

en die van hem gaat best wel oke

terwijl mijne ook niet slecht is alleen

lage fps heeft

Tip 1: Let op bij nederlands

Tip 2: is er niet

Je CPU is veel en veelst te slecht. Dus je zal hem nooit met een goede FPS spelen, tenzij je een upgrade doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maddox, het is wel een laptop, dus upgraden zit er ook niet in.

En je specs goed genoeg? dat je dat zegt betekent dat je er neit eens naar hebt gekeken, volgens mij is 1.66 sowieso al lager dan 1.8

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn cpu hoger wordt

moet ik hem naar winkel brengen?

Je kan hem overclocken, maar bij laptops kan dit meestal niet. En waarom zou je hem naar de winkel brengen? Je moet gewoon een nieuwe GOEDE laptop kopen of een goede desktop.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons hier in de buurt reparenze laptops en ze kunnen het goed us ik breng het daar heen ik zeg kunnen jullie mijn cpu verhogen maakt niet uit hoeveel kost

nou, minimaal 500 euro als het uberhaupt al kan, er is 95% kans dat het niet kan, en zelfs al kan het dan nog kan je het niet spelen.

Voor het geldd at die upgrade zou kosten(als het al kan en uiteindelijk heeft het geen enkele nut) kan je in feite een nieuwe desktop kopen die het spel WEL kan draaien

Link to comment
Delen op andere websites

Heej jongens ik ben echt heel blij ik heb gta iv overnieuw geinstalleert paar spellen gewist helelage graphic gedaan enzo ik meen het hij gaat echt goed niet langzaam niks heel mooi alles :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Maddox, het is wel een laptop, dus upgraden zit er ook niet in.

En je specs goed genoeg? dat je dat zegt betekent dat je er neit eens naar hebt gekeken, volgens mij is 1.66 sowieso al lager dan 1.8

RAm upgrades kan met bijna elke laptop, processors kan met sommige ook en videokaarten heb je nog wel eens extern :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste lijkt mij een fatsoenlijke externe grafische kaart die GTA IV een beetje onmogelijk, helpt een RAM Upgrade niet veel, en zitten de processors soms vast gesoldeerd aan het moederbord, al zijn ze dit neit, kost het een bom om te vervangen, en krijg je er nog steeds iets uit het stenen tijdperk voor terug.

Overigens, gefeliciteerd dat het heeft gewerkt Appie. Het zal er waarschijnlijk niet goed uitzien, maar ik hoop dat je er nog veel plezier mee hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maddox, het is wel een laptop, dus upgraden zit er ook niet in.

En je specs goed genoeg? dat je dat zegt betekent dat je er neit eens naar hebt gekeken, volgens mij is 1.66 sowieso al lager dan 1.8

RAm upgrades kan met bijna elke laptop, processors kan met sommige ook en videokaarten heb je nog wel eens extern :) .

jah, it je al gauw op de 800 euro, voor dat kan je een een nieuwe pc kopen die gta4 medium aan kan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...