Jump to content

Gta 5 op de E3 2010


harry1985

Recommended Posts

Jesse Divnich, “director of analyst services for Electronic Entertainment Design and Research (EEDAR)”, denkt dat we tijdens de E3 in juni voor het eerst kennis maken met Grand Theft Auto V. Dit zei hij tegenover GameInformer toen er werd gevraagd wat hij op de E3 verwacht.

Quote:

"I think we’re going to hear about another Grand Theft Auto. I think there won’t be any playable stuff. I think they’ll give you some type of teaser, because we do think that a year from then in 2011 we’re going to see another Grand Theft Auto."

Daarnaast verwacht hij niet dat er door Sony of Microsoft exclusieve deals worden gesloten omtrent Grand Theft Auto V. We zullen het allemaal gaan beleven op de E3 dat gehouden word van 15 tot 17 juni in Los Angeles.

Bron: Klik

>>> Door Jacky-2007: Bron ontvangen van topicstarter, topic heropend. :tu: <<<

Bewerkt: door Jacky-2007
Bron toevoegen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    6

  • vice infernusX

    5

  • Alexxxxxxxxxx

    5

  • Phoenyxar

    5

oke, en waar heb je dit vanaf gehaald??

want ik weet niet of ik dit moet geloven of niet..

Edit: Ene kant zal het best wel vet zijn als er iets bekent wordt gemaakt over GTA V, ik hoop wel dat hij op alle 2 de consoles komt.. Anders krijg je weer dat fanboy gedoe wat er ook met de EFLC was. Aan de ene kant kan dit wel weer waar zijn, omdat er steeds meer geruchten komen.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Wil iedereen in hemelsnaam eens ophouden over die roddels over GTA5? GTA5 is nog jaren ver weg! Het GTAIV era maakt gebruik van een nieuwe game machine (RAGE) en het zal een tijdje duren eer er een nieuwe machine word ontwikkeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat zij een nieuwe GTA gaan voorstellen maar geen GTA V kijk maar naar de III era het duurde ook 7-8 jaar voordat het eerste spel in IV era uitkwam(gewoon GTA IV) dus ik denk at het gewoon zoiets gaat worden GTA back in Vice city of San andreas (die tip in de handleiding van EFLC) maar zeker geen GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat zij een nieuwe GTA gaan voorstellen maar geen GTA V kijk maar naar de III era het duurde ook 7-8 jaar voordat het eerste spel in IV era uitkwam(gewoon GTA IV) dus ik denk at het gewoon zoiets gaat worden GTA back in Vice city of San andreas (die tip in de handleiding van EFLC) maar zeker geen GTA V.

heel fff wat staat er rechts onder bij die tip

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat zij een nieuwe GTA gaan voorstellen maar geen GTA V kijk maar naar de III era het duurde ook 7-8 jaar voordat het eerste spel in IV era uitkwam(gewoon GTA IV) dus ik denk at het gewoon zoiets gaat worden GTA back in Vice city of San andreas (die tip in de handleiding van EFLC) maar zeker geen GTA V.

heel fff wat staat er rechts onder bij die tip

Die tip is allang bekend met 'Liberty city it's over, Next stop...' Dat was gewoon een poster in een sexshop...

Link to comment
Delen op andere websites

Totdat de topicstarter mij via PB een bronvermelding kan geven... Tot die tijd gaat dit topic op :slotje:

Bron ontvangen, het gesprek mag verdergaan. Voorkom wel dat we niet vervallen in een oeverloze discussie over in welke stad het zich zal gaan afspelen, dat weten we pas na de E3. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is die analist nu de eerste (en tot nu toe ook de enige) die niet gelijk Grand Theft Auto V zegt? En ik geef het een 50% kans, gezien GTA IV ook al ruim van te voren bekent was,zal dit ook wel een hele hype krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet veel vertrouwen in de bron, het 'artikeltje' komt vaag over.

Maar een nieuwe GTA is altijd welkom, hopelijk wordt 't net zo'n mooi spel als: GTA -III, -VC, -SA.., of de stories from -LC / -VC.

Ik zelf denk (vrees) dat het nog wel een jaar (of 2) duurd voor we überhaupt iets horen over een nieuwe GTA. En dit bericht (of.., gerucht / verzinsel ?) is.., tja.., nep ? Het zou niet het eerste "vals alarm' zijn. But who am i ? so.., 'k kan me vergissen maar ten tijde van de E3 weten we het zeker. Groeten stano666 :) ps -niet dat het mij stoord mmaarre..- hoort dit niet id nieuws sectie ?

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zat er allemaal tussen GTA3 en GTA4? Er zaten nog zoveel spellen tussen dat ze echt niet zomaar een gta5 gaan maken met een (wss) nieuwe engine. Ik zou dus dat GTA '5' gedoe vergeten en een 'tussen' GTA verwachten net zoals San Andreas en Vice city bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou de titel geen GTA 5 kunnen zijn? Je weet de plannen van Rockstar Games niet, misschien werken ze vanaf nu alleen nog met cijfers als hoofdtitel. Als we ooit in de toekomst weer een nieuwe Engine krijgen te zien zou het wel eens zo kunnen zijn dat het word aangekondigd met bijvoorbeeld GTA: VI. Je weet nooit hoe het gaat uitpakken, je kunt er natuurlijk wel over discussiëren.

Persoonlijk denk ik ook dat de volgende GTA game word aangekondigd op de aankomende E3. Het is nu meer dan 2 jaar sinds de release van GTA: IV en in die 2 jaar hebben ze echt niet stil gezeten, met name Rockstar North. Het zou wel logisch zijn als het zich (weer) gaat afspelen in Vice City maar dan totaal vernieuwd natuurlijk, en de RAGE Egnine uit GTA: IV uiteraard. Ben benieuwd naar de de eerste informatie en zal daarom ook zeker de E3 gaan volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...