Jump to content

Gta 5 op de E3 2010


harry1985

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    6

  • vice infernusX

    5

  • Alexxxxxxxxxx

    5

  • Phoenyxar

    5

Waarom zou de titel geen GTA 5 kunnen zijn? Je weet de plannen van Rockstar Games niet, misschien werken ze vanaf nu alleen nog met cijfers als hoofdtitel. Als we ooit in de toekomst weer een nieuwe Engine krijgen te zien zou het wel eens zo kunnen zijn dat het word aangekondigd met bijvoorbeeld GTA: VI. Je weet nooit hoe het gaat uitpakken, je kunt er natuurlijk wel over discussiëren.

Persoonlijk denk ik ook dat de volgende GTA game word aangekondigd op de aankomende E3. Het is nu meer dan 2 jaar sinds de release van GTA: IV en in die 2 jaar hebben ze echt niet stil gezeten, met name Rockstar North. Het zou wel logisch zijn als het zich (weer) gaat afspelen in Vice City maar dan totaal vernieuwd natuurlijk, en de RAGE Egnine uit GTA: IV uiteraard. Ben benieuwd naar de de eerste informatie en zal daarom ook zeker de E3 gaan volgen.

Omdat ze het al lang niet op die manier doen en veel geld verdienen, maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 itself was goed en tegelijkertijd ook slecht, nieuwe engine, nieuwe wereld. Het verhaal was meesterlijk, het gebruik van de engine vond ik persoonlijk erg slecht, veel bugs, fouten en gewoon geen geoptimaliseerde engine, het is gewoon nog heel erg duidelijk dat de engine nog in de kinderschoenen staat, dat is sowieso een verbeterpunt. je kunt gta4 neit met san andreas vergelijken, maar meer met gta3. Beiden hadden ze hun problemen en goede dingen, zo was de gameplay van beiden erg goed maar hadden ze een shitload aan bugs, gewoon omdat het het begin was qua engine.

De volgende game gaat hopelijk(en ook redelijk waarschijnlijk) in een nieuwe stad afspelen, Liberty City werd alleen gebruikt omdat ze hem in III niet goed vonden uitgevoerd en het gewoon een handelsmerk van R* is. Je kunt gewoon vanuit de GTA4 cannon een nieuwe stad verwachten, dus steden die in gta4 geneomd zijn en die neit al eens gedaan zijn. Kijk, als bijvoorbeeld San Fierro of Las venturas werd gebruikt dan is het nog net iets anders, want die vielen onder san andreas, maar vice city, nee. Zoals hier al vaak zat aangegeven is de kopie van Miami goed gelukt, in tegenstelling tot die van New York, daarom is het voor r* geen reden vice city nogmaals te doen. Ik denk zelf meer dat ze een stad als washington gaan doen, of detroit, het zijn nieuwe steden en bijvoorbeeld Washington zou mooi zijn, met kopieen van landmarks daarzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel in een nieuwe GTA op de E, maar ik kijk er niet zo naar uit, je kan zo immers niet teleurgesteld geraken :puh: .

Om toch maar iets te zeggen op je post wesley: je vergelijking is natuurlijk relatief correct, SA was het toppunt van de III-engine en IV is wat III was toen, op elk gebied... maar dan mag je natuurlijk niet vergeten dat SA het spel was met die ongeloofelijke hoeveelheid bugs. Het spel zat er dan ook vol van etc. voornamelijk te wijten aan hoe groot het spel ook wel niet was. Ik kijk uit naar RDR, omdat dat hopelijk een beetje een ijkpunt gaat zijn voor hoe een volgende GTA er hopelijk uitziet, met de nodige verbeteringen, maar dan hebben we enminste een basis waar we uit kunnen vertrekken.

Overigens geloof ik wel dat R* zo origineel gaat zijn om maar weer eens VC te kiezen althans ik zelf liever een andere stad zie die nog niet aan bod is geweest, zoals Chicago, Detroit of Philadelphia.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd of we wat te horen krijgen over een nieuwe Gta, het zou best kunnen.

Ik vraag me af of een eventueele volgende Gta net zo'n grote hype wordt als Gta IV, aangezien er een heleboel, maar dan ook een enorm aantal mensen niet konden wachten op Gta IV en vervolgens erg teleurgesteld waren inverband met "het voor hun" te kort komen aan features buiten missies om.

Gta IV is een briliant spel en zelf vind ik ook dat dit spel wel een 10 verdiend, alleen is het niet het meest verslavende spel die je het langst kunt blijven spelen zonder je vervelen. Ik verwacht wel dat wanneer er een nieuwe gta komt, het wel een grote verbetering gaat worden (Rockstar kennende) want TBOGT vond ik al zeer leuke add Gta IV en dat was nog maar een episodic conent. :)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een kwestie van afwachten.

Zelf zit ik niet echt te wachten op een nieuwe GTA, aangezien ik m'n handen nog vol heb met GTA IV en EFLC. Maar als er iets over GTA V bekend wordt gemaakt op de E3, dan ben ik natuurlijk een en al oor. ;)

Overigens geloof ik wel dat R* zo origineel gaat zijn om maar weer eens VC te kiezen althans ik zelf liever een andere stad zie die nog niet aan bod is geweest, zoals Chicago, Detroit of Philadelphia.

Ik zat ook al aan die steden te denken. Maar het zou goed kunnen zijn dat ze San Andreas voor de volgende GTA gaan kiezen... Ach, we komen er vanzelf wel achter.

Zoals ik al eerder zei, het gewoon een kwestie van afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle consoles waar hij opgebrach zou kunnen worden maar de bron, een persoon denkt dat GTA5 uitkomt en weet het niet zeker. Trouwens, ik wil een nieuwe San Andreas map hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het. Dit zou nog leuker zijn

GTA 5 op de E3 voor de PS3 only :D

Kap daarmee :duh:

Ik heb echt een hekel aan exclusives ik vind het niet erg als 360 exclusives ook voor PS3 komen of andersom.

Ik heb al zin in de E3 dit jaar _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Tja hij komt uiteindelijk toch wel voor alle normale platformen, dus daar maak ik me niet meer druk over. Komt hij 'exclusively' voor PS3... heel jammer, maar hij komt toch nog wel naar PC en 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...