Jump to content

Gta 5 op de E3 2010


harry1985

Recommended Posts

Wat verwacht je zelf, ik weet dat Gta3 dacht ik exclusief 4 Sony was maar dat kan natuurlijk niet meer, je hebt debielen die speciaal 4 een game een nieuwe console kopen en dat is de hele opset van dat gedoe met die maps.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    6

  • vice infernusX

    5

  • Alexxxxxxxxxx

    5

  • Phoenyxar

    5

Wat verwacht je zelf, ik weet dat Gta3 dacht ik exclusief 4 Sony was maar dat kan natuurlijk niet meer, je hebt debielen die speciaal 4 een game een nieuwe console kopen en dat is de hele opset van dat gedoe met die maps.

Debielen? Geëxcuseerd, maar ik denk dat zo'n beetje een kwart van alle leden die in het IV komen speciaal een console hebben aangeschaft voor IV... inclusief mij. Dieko, ik hoop dat jou het spel wordt geweigert, toch leuk om zoiets te verlangen, is het niet? Met zo'n opmerkingen geraken we dus nergens...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het. Dit zou nog leuker zijn

GTA 5 op de E3 voor de PS3 only :D

Ik hoop dat dat niet gebeurt. Ik ga echt niet speciaal voor 1 spelletje een nieuwe console kopen die vervolgens na een paar maanden alleen nog maar vliegen staat te vangen.

Maar ik denk dat GTA 5 ook voor de 360 en de PC komen.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zou ik een nieuwe console kopen, puur voor een volgende GTA... :$ Mijn 360 heb ik aangeschaft omdat IV voor die console werd aangekondigd met later daarbij twee exclusieve downloadables. Als deze waren aangekondigd voor de PS3, was het een PS3 geworden.

De zogeheten "PS2 only" GTA III-era is later ook uitgekomen voor xbox en PC, dus ach... Maar ik zou gerust een PS3 aanschaffen als Rockstar weer zo'n geintje flikt, ik ga niet een half jaar of langer wachten op de 360 versie dan. (En nee Dieko, dan zou ik me niet op dat moment aanmelden bij LKZ :puh: )

Terug ontopic dan maar? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

PC is een twijfelgeval, IV werd nou niet bepaald goed ontvangen...

Maar de consoles sowieso, cals ze het een PS3 exclusive zouden maken bijvoorbeeld missen ze een huge aantal inkomsten

Link to comment
Delen op andere websites

PC is een twijfelgeval, IV werd nou niet bepaald goed ontvangen...

Maar de consoles sowieso, cals ze het een PS3 exclusive zouden maken bijvoorbeeld missen ze een huge aantal inkomsten

Maar dan doen ze het zelfde als bij de EFLC, iedereen wijs maken dat niet op de pc en ps3 komt. Dus iedereen koopt een xbox360. Half jaar naderand zeggen datie wel op de ps3 en pc komt. Zo iets denk ik ook dat dat met de nieuwe gta zou kunnen gebeuren..

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik zie het als een grap waar mogelijk wel wat waarheid inzit.

Gewoon afwachten, er is namelijk geen andere manier om het zeker te weten, laten we hopen :puh: .

zat manieren, het bestaat uit 4 paginas en de lijst zit vol fouten

Zo staat Mass Effect onder Playstation 3, het is gewoon een EA franchise en EA en een exclusive, dacht het niet. Ook staat Mass Effect 3 erop, beetje snel, zelfs voor EA

Ook staat ARMA2 erop, waarom een spel showen dat al uit is?

Die lijst slaat nergens op, dus ik zal het maar niet serieus nemen

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zou ik een nieuwe console kopen, puur voor een volgende GTA... :$ Mijn 360 heb ik aangeschaft omdat IV voor die console werd aangekondigd met later daarbij twee exclusieve downloadables. Als deze waren aangekondigd voor de PS3, was het een PS3 geworden.

De zogeheten "PS2 only" GTA III-era is later ook uitgekomen voor xbox en PC, dus ach... Maar ik zou gerust een PS3 aanschaffen als Rockstar weer zo'n geintje flikt, ik ga niet een half jaar of langer wachten op de 360 versie dan. (En nee Dieko, dan zou ik me niet op dat moment aanmelden bij LKZ :puh: )

Terug ontopic dan maar? :tu:

Haha.

Ik heb ook de PS3 speciaal aangeschaft voor GTA IV. Als het op de 360 was, had ik een 360 aangeschaft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwacht je zelf, ik weet dat Gta3 dacht ik exclusief 4 Sony was maar dat kan natuurlijk niet meer, je hebt debielen die speciaal 4 een game een nieuwe console kopen en dat is de hele opset van dat gedoe met die maps.

Debielen? Geëxcuseerd, maar ik denk dat zo'n beetje een kwart van alle leden die in het IV komen speciaal een console hebben aangeschaft voor IV... inclusief mij. Dieko, ik hoop dat jou het spel wordt geweigert, toch leuk om zoiets te verlangen, is het niet? Met zo'n opmerkingen geraken we dus nergens...

Waarom zou je een console kopen als je ook een PC hebt die goed werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zou ik een nieuwe console kopen, puur voor een volgende GTA... :$ Mijn 360 heb ik aangeschaft omdat IV voor die console werd aangekondigd met later daarbij twee exclusieve downloadables. Als deze waren aangekondigd voor de PS3, was het een PS3 geworden.

Das ook de reden waarom ik een Xdoos 360 kocht. Toen ik hoorde dat de Episodes naar PS3 en PC kwamen werd ik toch wel pissig, niet dat ik het de PS3ers en PCers niet gun, maar ik had liever een PS3 gekoch voor Exclusives zoals Uncharted 2 en God of War 3

GTA Vice city 2 :0 Die naam is echt een fail :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...