Jump to content
Geplaatst:
comment_1653547

Jesse Divnich, “director of analyst services for Electronic Entertainment Design and Research (EEDAR)”, denkt dat we tijdens de E3 in juni voor het eerst kennis maken met Grand Theft Auto V. Dit zei hij tegenover GameInformer toen er werd gevraagd wat hij op de E3 verwacht.

Quote:

"I think we’re going to hear about another Grand Theft Auto. I think there won’t be any playable stuff. I think they’ll give you some type of teaser, because we do think that a year from then in 2011 we’re going to see another Grand Theft Auto."

Daarnaast verwacht hij niet dat er door Sony of Microsoft exclusieve deals worden gesloten omtrent Grand Theft Auto V. We zullen het allemaal gaan beleven op de E3 dat gehouden word van 15 tot 17 juni in Los Angeles.

Bron: Klik

>>> Door Jacky-2007: Bron ontvangen van topicstarter, topic heropend. :tu: <<<

Bewerkt: door Jacky-2007
Bron toevoegen

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1659337

Nee, en ik wil er niet aan denken dat de volgende GTA niet voor Xbox 360 komt.

Ze gaan vast net zoals met Forza 3 en Gran turismo 5 het spel op meerdere discs plaatsen.

Daar heb ik geen probleem mee :tu:

Gran Turismo 5 op meerdere BluRay's?

Waar haal je die onzin nou weer vandaan O.o

Al vraag ik me wel iets af. Microsoft komt toch misschien met een XBox 360 Slim op de E3? Misschien dat die wel een BluRay speler heeft?

Van de Gamewebsites zoals IGN en PU.nl :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.