Jump to content

Official Strategy Guide boek

predaking

Recommended Posts

Het is een prachtig boek, heb hem zelf alleen nog niet. Hij is €16,99 waar ik hem kon krijgen alleen alles is in het engels. Het is een super boek ik kijk er af en toe in bij de GameWinkel, die man kent me nou onderhand al =P

Delen op andere websites

Ik heb het boek. Het kostte €14,99 bij de MediaMarkt, waar het volop in voorraad lag.

Hoewel het PS2 versie is, is het uitstekend te gebruiken bij de PC-versie. Alleen het hoofdstukje 'Multi-player' ('2-player ...') kun je overslaan. Boeie, wij krijgen MTA:SA :puh: .

Het gekke is, ik gebruik de instructies voor de missies helemaal niet, maar ik gebruik de guide wel om op te zoeken:

- welke missies je nodig hebt om andere missies te unlocken;

- welke auto's je waar kan tunen.

Bij het boek zitten ook plattegronden van de steden van SA; een beetje overbodig, want die had ik natuurlijk al bij het spel.

Bewerkt: door SayDay!
Delen op andere websites

Ik heb z'n boek gemaakt. Vanalles staat erin, bijna alle onderwerpen die op de walkthrouth B) moet nu gewoon weer eens verfrissen want hij is al 4 maand oud. Natuurlijk staan er veeeeeeeel minder foto's in het mijna dan ik de official strategy guide

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

er is er ook 1 in het nederlands maar het is een playstadion codeboek maar er staan bijna geen codes in van sa er staat elke misie in van sa elke auto enzvrt...alemaal in het nederlands :rolleyes: :) B)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...