predaking Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hi guys, Ik heb net the official strategy guide van San Andreas besteld. Heeft iemand deze al en is het wat? Lijkt mij persoonlijk wel geinig. Laters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Het is een prachtig boek, heb hem zelf alleen nog niet. Hij is €16,99 waar ik hem kon krijgen alleen alles is in het engels. Het is een super boek ik kijk er af en toe in bij de GameWinkel, die man kent me nou onderhand al =P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het boek. Het kostte €14,99 bij de MediaMarkt, waar het volop in voorraad lag. Hoewel het PS2 versie is, is het uitstekend te gebruiken bij de PC-versie. Alleen het hoofdstukje 'Multi-player' ('2-player ...') kun je overslaan. Boeie, wij krijgen MTA:SA . Het gekke is, ik gebruik de instructies voor de missies helemaal niet, maar ik gebruik de guide wel om op te zoeken: - welke missies je nodig hebt om andere missies te unlocken; - welke auto's je waar kan tunen. Bij het boek zitten ook plattegronden van de steden van SA; een beetje overbodig, want die had ik natuurlijk al bij het spel. Bewerkt: 22 juni 2005 door SayDay! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Zoekfunctie?? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=10210&hl=guide http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...c=7475&hl=guide http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...c=5467&hl=guide http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3745&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lossantos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb et boek oo, ook de PS 2 versie, is egt goed boek, lekker dik en superhandig, met allerlei plattehrondjes enzo, ik heb al sinds december 2004 ofzow... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb het niet, wat staat er dan een BEETJE PRECIES in? Misschien als het handig en leuk is koop ik dat boek ook wel, maar wat is het precies? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 missie beschrijving, waar alles ligt....alles wat ook in de WT staat maar dan in het engels owja de easter eggs staan daar niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 leuk zo boek een maat van heb em maar alles staat ook op het internet waarom dan 15 euri uitgeven als je het gratis kan op zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik heb z'n boek gemaakt. Vanalles staat erin, bijna alle onderwerpen die op de walkthrouth B) moet nu gewoon weer eens verfrissen want hij is al 4 maand oud. Natuurlijk staan er veeeeeeeel minder foto's in het mijna dan ik de official strategy guide Bewerkt: 23 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 er is er ook 1 in het nederlands maar het is een playstadion codeboek maar er staan bijna geen codes in van sa er staat elke misie in van sa elke auto enzvrt...alemaal in het nederlands :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Welke is het tog niet de Brady guide he? Die moet je echt niet kopen er staan echt kei veel fouten in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 leuk zo boek een maat van heb em maar alles staat ook op het internet waarom dan 15 euri uitgeven als je het gratis kan op zoeken Waar dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 leuk zo boek een maat van heb em maar alles staat ook op het internet waarom dan 15 euri uitgeven als je het gratis kan op zoeken Waar dat? Op de enige echte San Andreas Walktrough! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.