Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Hallo iedereen, Ik heb een model gemaakt met sketchup en via 3dsMax .dff en een collision gemaakt. Toen heb ik heb ingame gezet met de MEd Map Editor. ik zie me model, alleen geen texture. ik heb het gewoon zo gelaten, toen heb ik alles gesaved en gta opgestart. maar op 60% van het balkje (New Game) crash het spel in de vorm van gta_sa.exe werkt niet meer er word naar een oplossing gezocht. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen ?? ~Shotyoudie Reageren
Beagle Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik zou eens goed kijken naar je .txd, als MED het al niet kan zien is het mogelijk dat die corrupt is of niet bestaat/gedefinieerd is. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik zou eens goed kijken naar je .txd, als MED het al niet kan zien is het mogelijk dat die corrupt is of niet bestaat/gedefinieerd is. Ik de texture in Sketchup HOUT en daaronder staat HOUT.bmp , Ook ik de txd file staat HOUT (32*,32*,32Bit) Als ik bij 3dsMax F10 doen en dan render zie ik de texture ook. Maar crasht het spel wel als de texture niet klopt ? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Het spel crasht wel als de textuur niet gecomprimeerd is. Je moet in TXD Workshop "compress all images" doen, anders kan hij crashen. Dan staat er als het goed is achter die hout textuur "DXT1" o.i.d. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Het spel crasht wel als de textuur niet gecomprimeerd is. Je moet in TXD Workshop "compress all images" doen, anders kan hij crashen. Dan staat er als het goed is achter die hout textuur "DXT1" o.i.d. Dat was ik vergeten even opnieuw proberen EDIT: hij crasht nog steeds Maar in MEd zie ik de texture wel EDIT2:Hij crasht nogsteeds zonder 1 ding erin dus heb nu aan het herinstalleren EDIT3:Oke hij werkt zonder mods. Maar nu heb ik ding.dff ding.txd en ding.col toegevoegt aan gta3.img (de TXD is compressed) en in MEd zie ik geen problemenm maar hij crasht wel weer op 60% EDIT4:Het object staat wel in MEd maar niet ingame, zowel de col als de dff niet Bewerkt: 16 mei 2010 door shotyoudie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 *bump* Het object staat wel in MEd maar niet ingame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.