Visser23 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Hey Voor natuurkunde moeten we een PO doen waarmee we moeten videometen. Dit moet met het programma Coach 6. We hebben een aantal filmpjes, met een .avi extensie. In de handleiding over Coach 6, gemaakt door school, staat er dat het mogelijk is om de filmpjes te laden in Coach 6. Echter, als we op 'Openen' drukken en naar de map gaan waar ze instaan zegt Coach 6 dat er 'Geen zoekresultaten' zijn. Je kan namelijk alleen .cma en .cmr bestanden openen. Wat moeten we nu doen, aangezien niks lukt? Alvast bedankt voor de hulp. Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 is er geen knop import ofzo? Nee, alleen Openen. Reageren
ikt Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij Ah, dankje. Heb het, alleen nu krijg ik de volgende foutmelding. Iemand een idee van wat ik nu moet doen? Reageren
Hayte Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Wat dacht je van te doen wat er in de melding staat? xD Reageren
ikt Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij Ah, dankje. Heb het, alleen nu krijg ik de volgende foutmelding. Iemand een idee van wat ik nu moet doen? Heb je de goede codecs? Spelen de .avi bestanden wel op die computer af? Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 @Hayte: Wist ik maar wat het betekende.. @Ikt: Avi bestanden spelen gewoon af. Wat bedoel je met Codecs? Reageren
Hayte Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Dus, ga naar die CMA site, ga naar die rubriek, en zoek op welke codecs (avi, mp4, mpeg4, wat dan ook) het programma ondersteunt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ik ben nu dus aan het videometen, en het gaat op zich wel aardig. Ik heb nu een plaats-tijd-grafiek. Echter, ik moet drie verschillende grafieken hebben, namelijk ook een snelheid-tijd-grafiek en een versnelling-tijd-grafiek. Die laatste twee lukken niet. Weet iemand hoe dit moet? Daarnaast, hoe sla ik de videometing(het filmpje) op? Alvast bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.