Jump to content

Coach 6 probleem


Visser23

Recommended Posts

Hey :)

Voor natuurkunde moeten we een PO doen waarmee we moeten videometen. Dit moet met het programma Coach 6. We hebben een aantal filmpjes, met een .avi extensie. In de handleiding over Coach 6, gemaakt door school, staat er dat het mogelijk is om de filmpjes te laden in Coach 6. Echter, als we op 'Openen' drukken en naar de map gaan waar ze instaan zegt Coach 6 dat er 'Geen zoekresultaten' zijn. Je kan namelijk alleen .cma en .cmr bestanden openen.

Wat moeten we nu doen, aangezien niks lukt?

Alvast bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij :D

Ah, dankje. Heb het, alleen nu krijg ik de volgende foutmelding.

153smlf.png

Iemand een idee van wat ik nu moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, ik had dit programma ook. Het komt erop neer dat je de map moet openen met het videomeet project, en in het videovenster doe je rechtermuisklik en dan moet er iets verschijnen dat je iets kunt importeren. Wat voor een slechte leraar hebben jullie, niet eens uitleg? Wij kregen een hele les uitleg met beamer erbij :D

Ah, dankje. Heb het, alleen nu krijg ik de volgende foutmelding.

153smlf.png

Iemand een idee van wat ik nu moet doen?

Heb je de goede codecs? Spelen de .avi bestanden wel op die computer af?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu dus aan het videometen, en het gaat op zich wel aardig. Ik heb nu een plaats-tijd-grafiek. Echter, ik moet drie verschillende grafieken hebben, namelijk ook een snelheid-tijd-grafiek en een versnelling-tijd-grafiek. Die laatste twee lukken niet. Weet iemand hoe dit moet?

Daarnaast, hoe sla ik de videometing(het filmpje) op? :puh:

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...