Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lettertype vind ik er totaal niet bijpassen, het lettertype zelf en de kleur. Verder vind ik hem een beetje simpel, omdat het lijkt alsof je er weinig aan gedaan hebt. Ik weet zeker dat je beter kan.

Een 3.8 :N

Geplaatst:

Ben nooit goed in tekst geweest en kleurtjes bij elkaar laten passen...

... waarom maak je dan een signature?

Om toch wat snelle tips te geven, het grootste probleem zit hem in de tekst. Je moet proberen de tekst en de afbeelding een geheel te laten worden. De tekst moet groter en het contrast is te hoog (zwart - wit is het hoogst mogelijke contrast). Nu heb je een plaatje, en een tekst die er overduidelijk opgezet is en geen connectie heeft met de afbeelding.

Ik ben zelf geen voorstander van bakken vol effecten, maar een of twee zou hier wel op zijn plaatst zijn. Vooral een textuur zal veel goed doen. Tot die tijd, geen cijfer.

Geplaatst:

Om er wél goed in te worden?

Geplaatst:

Om er wél goed in te worden?

Dat is zo, om beter te worden. Zal morgen wat aanpassingen doen, heb nu verjaardag.

Geplaatst:

Ff wat tips voor een 'betere' tekst :D

Leuke fonts kun je HIER vinden, deze fonts zijn meestal veel mooier dan de standaard fonts. Misschien is het ook leuk om een beetje met groottes en kleuren te spelen, een goed voorbeeld is de signature van Jeremy KLIK, zoals je ziet heeft hij met verschillende groottes gewerkt en zo ziet het er (naar mijn mening) mooier uit. Nog een leuk voorbeeld is misschien een kleine streep onder je letters, dat doe je met de pencil tool en dan met shift een rechte lijn maken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...