Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na een jaar niks doen met photoshop heb ik door saaiheid iets proberen te maken de uitkomst is dit

rku838.png

Wat vinden jullie ervan en ik heb geen tekst bijgedaan want ik ben daar slecht in.

Ik heb vandaag een V2 gemaakt niet echt veel verschil alleen de render niet meer ocean riplle gedaan en tekst toegevoegt.

im1fll.png

En hier V3 met heel grote bedakingen aan Boerbanaan

10ynk43.jpg

Bewerkt: door thomas1010
Geplaatst:

Wat was het originele plaatje?

Wil ik ook wel zien dit is volgens mij niet zo moeilijk.

Inderdaad, is gewoon een Ocean Ripple erop.

Geplaatst:

Niet echt ik heb een render genomen paar keer gedupliceert een paar effecten waaronder ocean ripple.

Geplaatst:

Ik zou de achtergrond laten met dit effect en dan het render normaal met misschien nog ene vet effectje en wat tekst.

Indeed, ik vind dat die ocean ripple echt geen mooie toevoeging is. De signature wordt er heel chaotisch van, misschien is het wél leuk om alleen de achtergrond met dat effect te vullen.

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Ik vind 'em nog leuk ook. De kleuren zijn mooi en de ripple zorgt voor een magische sfeer. De afbeelding is niet duidelijk, maar dat maakt het juist interessant.

Qua tekst, rechts onder in het witte gedeelte kan nog wel wat staan. probeer eens een schreefletter (Palatino, of anders Georgia), in zwart, tegen de onderkant aan geplakt. Je moet maar ven kijken, maaar volgens mij werkt dat best mooi (zonder het filter eroverheen, die tekst moet wel leesbaar zijn!)

7 / 10

Geplaatst:

Ik vind het jammer. De render springt er wel meer uit, maar het geheel is minder mooi. V2 is het mooiste vind ik.

Geplaatst:

Alsof iemand voor het eerst Photoshop ontdekt heeft, vervolgens een render van het internet heeft gehaald, 200 efecten heeft toegepast en toen ze naam er maar heeft ondergezet.

0/10

Geplaatst:

Ik weet niet hoevaak je met photoshop hebt gewerkt maar je kunt in ieder geval wel zien datje het een jaar niet hebt gedaan. Ten eerste V1; Je neemt een render geeft de achtergrond een klein kleurtje ocean ripple erop klaar. V2 Duplicate de render gum wat weg, typt je naam op een plek neer waar het totaal niet netjes staat en maakt het nog is extra lelijk door dat rare effect. Dan komt boerbanaan er aan V3, maak nieuwe layer aan gebruikt de gradient tool, rechts zwart links wit, opacity iets lager 35% ofzo, en maakt de tekst nog lelijker als die al was, algemene cyfer 0,5/10. voor de moeite...

Sorry, maar je snapt toch zelf wel dat dit 1 minuut werk is?

Geplaatst:

Ik weet niet hoevaak je met photoshop hebt gewerkt maar je kunt in ieder geval wel zien datje het een jaar niet hebt gedaan. Ten eerste V1; Je neemt een render geeft de achtergrond een klein kleurtje ocean ripple erop klaar. V2 Duplicate de render gum wat weg, typt je naam op een plek neer waar het totaal niet netjes staat en maakt het nog is extra lelijk door dat rare effect. Dan komt boerbanaan er aan V3, maak nieuwe layer aan gebruikt de gradient tool, rechts zwart links wit, opacity iets lager 35% ofzo, en maakt de tekst nog lelijker als die al was, algemene cyfer 0,5/10. voor de moeite...

Sorry, maar je snapt toch zelf wel dat dit 1 minuut werk is?

Serieus man, het gaat niet om hoeveel tijd je hebt besteed maar hoe het er uit ziet, en om hiervoor dan een 0.5 te geven vind ik vér onder wat het zou moeten zijn..

Geplaatst:

Serieus man, het gaat niet om hoeveel tijd je hebt besteed maar hoe het er uit ziet, en om hiervoor dan een 0.5 te geven vind ik vér onder wat het zou moeten zijn..

Hij zet een heel verhaal neer, en jij leest enkel dat stukje over de tijd die er aan besteed is? Als je de rest ook goed gelezen hebt, kun je weten dat hij beoordeelde naar aanleiding van de afbeelding en niet de tijd.

Dan over de signature. V1 slaat nergens op. V2 is al wat beter. Je render is helaas niet ingeblend, en boven de wijsvinger zie je duidelijk een verticale streep. En V3 is weer minder. Zoals al gezegd, links wat lichter, rechts van donkerder, mindere tekst. Nog steeds niet ingeblend, en nog steeds die lijn. Het stukje naast zijn gezicht is sterk overbelicht.

Boerbanaan als je even goed leest zie je dat maar een klein zinnetje over de tijd daar boven staat een uitleg? En ik vind dit voor iemand die vaker gephotoshopt heeft ver beneden niveau. Ik ben nog wel langer dan een jaar gestopt en als je m'n laatste topic ziet zie je wat ik als eerst weer hebt gemaakt. Ik mag hier mijn mening geven, doe er mee wat je wilt. Maar ga niet de tegen aanval in, daar leer je niks van. Om even een lang verhaal kort te maken vind ik het te simpel, tip? Ga veel tutorials volgen, zoek ook na andere GFX sites waar tutorials op staan want op deze site (met alle respect) staan niet zo heel veel goede tutorials.

Bewerkt: door Jeremy.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...