Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Boerbanaan als je even goed leest zie je dat maar een klein zinnetje over de tijd daar boven staat een uitleg? En ik vind dit voor iemand die vaker gephotoshopt heeft ver beneden niveau. Ik ben nog wel langer dan een jaar gestopt en als je m'n laatste topic ziet zie je wat ik als eerst weer hebt gemaakt. Ik mag hier mijn mening geven, doe er mee wat je wilt. Maar ga niet de tegen aanval in, daar leer je niks van. Om even een lang verhaal kort te maken vind ik het te simpel, tip? Ga veel tutorials volgen, zoek ook na andere GFX sites waar tutorials op staan want op deze site (met alle respect) staan niet zo heel veel goede tutorials.

Zou je wat sites willen geven? :$

Geplaatst:

Volgens mij is dat tegen de regels, maar die zijn er om overtreden te worden

www.nextgfx.com is er 1 waar veel goede opstaan. Maar wel in het engels maarja. Je kan toch wel engels :$

Geplaatst:

www.nextgfx.com is er 1 waar veel goede opstaan. Maar wel in het engels maarja. Je kan toch wel engels :$

Reclame maken is verboden als je het doet om reclame te maken. In dit geval mag het dus wel, omdat je de link geeft om een ander te helpen. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de site ik kan engels ezen en schrijven praten is al een andere verhaal :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: Ik had de tweede pagina niet gelezen :$ .

Ik vind de signature er simpel uit zien, maar wat wil je als je een jaar PS niet hebt gebruikt :) .

6/10

Bewerkt: door LSDesign

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...