Hy2RoGeN Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Missie(s):Pegorino's Pride Cheaten: maakt me niet uit Overig: dankzij modificaties aan het spel (denk ik) komt er niemand opdagen die begint te schieten bij de deal. Console: PC (versie 1.0.4.0) ik hoop dat iemand dit voor mij wil doen alvast bedankt PS: ik hoop dat ik de goede savegame heb geüpload, zo niet, a.u.b. zeggen SGTA400.rar Reageren
Fezz Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Je moet gewoon even wachten tot ze beginnen met schieten, hoelang wacht je? Reageren
Hy2RoGeN Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Je moet gewoon even wachten tot ze beginnen met schieten, hoelang wacht je? ik wachtte ongeveer 5 minuten (ik meen het) en ik weet van me Xbox versie dat het niet ZO lang duurt.. Reageren
Fezz Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ok, maar ik kan je niet verder helpen want me IV is stuk. Reageren
Hy2RoGeN Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 hm dat is jammer =/ iemand anders misschien? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Heb je deze al is gezien ? door dit filmpje lukte het mij ook Ik heb versie 1.1.0.0 Dus jammergenoeg kan ik die niet doen. Reageren
Hy2RoGeN Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Heb je deze al is gezien ? door dit filmpje lukte het mij ook Ik heb versie 1.1.0.0 Dus jammergenoeg kan ik die niet doen. ik heb op GTAforums.com om hulp gevraagd en die zeiden dat de mods het probleem dus waren, dus k had ff backup gemaakt en het zonder mods gedaan, toen lukte ie wel. dus het probleem is verholpen toch bedankt -gehaald- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.