Jump to content

Grafische kaart + geluidskaart gezocht(klein budget)


The GamerII

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart en een geluidskaart voor mijn PC. T enige wat ik wil is GTA San Andreas op High kunnen spelen en normaal geluid.

Ik heb een Socket 775 moederbord met een processor van 1.93GHZ. Budget is rond de 50 euro.

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het geluid heeft waarschijnlijk meer te maken met je speakers dan je geluidskaart. Het is overigens handig te melden of je nog PCI-e sloten vrij hebt, wat te controleren is met de FlitsKikker InfoTool.

Link to comment
Delen op andere websites

heb er nog eentje vrij, maar ik haal toch de grafische en geluidskaart eruit, dus dan heb ik 3 vrij.. En over de geluidskaart; die is kapotgegaan toen in Windows XP sp2 erop zette.

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft je moederbord geen onboard geluid? En weet je zeker dat je niet gewoon de drivers bent vergeten? O.o

Anders wordt het onmogelijk om voor vijftig euro een graka en geluids ding te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb er nog eentje vrij, maar ik haal toch de grafische en geluidskaart eruit, dus dan heb ik 3 vrij.. En over de geluidskaart; die is kapotgegaan toen in Windows XP sp2 erop zette.

Ik denk dat je gewoon nieuwe drivers moet installeren voor je geuidskaart

dan moet je even kijken welke het is en dan op internet voor dirvers zoeken

en dan hoef je al geen nieuwe geluids kaart meer te kopen en kan je meer geld uitgeven aan je grafische kaart

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

neuh ik heb m een keer gemolt toen ik hem terugdeed in PCI slot. Heb al een videokaart en geluidskaart gevonden van goeie kwaliteit voor bij mekaar 45,-

alsnog bedankt!

mvg, The gamerII

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ook hier geldt: een nieuw moederbord doet wonderen. Niet alleen kun je dan je Core 2 Duo erop draaien, maar op moderne moederborden zit meestal een degelijke geluidskaart en geïntegreerde videokaart. GTA SA zal het daar prima op doen. Eventueel koop je voor 4 tientje's een leuk kaartje erbij mocht de onboard videokaart op het gekochte moederbord toch niet snel genoeg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...