matsdeVries Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik kom niet verder in deze missie.(photo opportunity). Je moet dan een foto maken van 4 mensen. ALs eerste Ryder die komt aanrijden. dat is makkelijk en heb ik geen problemen mee. Maar dan komt T-Bone mendez en die parkeert zijn auto half op de parkeer plaats en stapt uit . DAn loopt hij en als hij om de hoek is komt er pas te staat take a photograph of his face. En als ik er meten een maak gebeurt er niks. Mats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik kom niet verder in deze missie.(photo opportunity). Je moet dan een foto maken van 4 mensen. ALs eerste Ryder die komt aanrijden. dat is makkelijk en heb ik geen problemen mee. Maar dan komt T-Bone mendez en die parkeert zijn auto half op de parkeer plaats en stapt uit . DAn loopt hij en als hij om de hoek is komt er pas te staat take a photograph of his face. En als ik er meten een maak gebeurt er niks.Mats zoem je wel in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matsdeVries Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ben er al achter ik dacht dat ze allemaal op de zelfde plek kwamen maar dat is niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 kijk dit is nou het handige van een walktrough je kunt hem altijd raadplegen heb je dt al gedaan? dit is de missie met een uitgebreide beschrijving: In CJ’s garage, krijg je een telefoontje van Cesar. Hij verteld over een grote drugsdeal. Aan jou de taak om foto’s van de personen te maken. Steel een auto en volg de blauwe stip, naar Blueberry in Red Country. Je vindt Cesar onder het ‘FleichBerg’ reclamebord. Stap in Cesar’s auto en volg de gele stip naar Angel Pine. Er is geen tijdslimiet dus je kunt rustig rijden. Als je bent aangekomen, stop je in de rode cirkel naast het “Lovin’ A Loan” gebouw. Stap uit en loop via de trap het dak van het gebouw op. Maak nu van alle vier de personen een ‘ close-up’ foto. Zorg dat je er geen één mist, anders fail je de missie. De eerste die aankomt rijden is Ryder. Houd je camera gereed, zodra Cesar ‘There it is, Holmes!’ zegt. Zoem je in op de pickup truck. Ryder stapt uit en loopt naar het gebouw, volg hem met je camera. Als er in beeld ‘Take the photograph’ komt te staan, maak je de foto van Ryder. De tweede is T-Bone Mendez. Houd je camera ingezoomd op de steeg waar Ryder zijn auto parkeerde. Een tweede auto komt aanrijden en T-Bone stapt uit. (een man met een wit, blauw gestreepte t-shirt.) Maak een foto van hem. De derde. Een Bruine Sedan komt van rechts en een man in pak stapt uit. Hij loopt in de richting van T-Bone, maak een foto van hem. De vierde. Deze is het moeilijkst, een Broadway komt van links aanrijden. Richt op de passagiers kant, een man stapt uit en zal jouw kant opkijken. Maak dan snel een foto, voordat hij omdraait. Als je geen foto van zijn gezicht hebt kunnen nemen heb je de missie niet gehaald. Als je alle vier de foto’s goed hebt genomen, zullen CJ en Cesar automatisch weer naar beneden lopen. En naar de benzinepomp rijden. Daar zal Cesar zeggen dat hij je wel weer in de garage ziet. Je hebt nu de missie gehaald. Tip: Save nu eerst, voordat je terug rijd naar je garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ben er al achter ik dacht dat ze allemaal op de zelfde plek kwamen maar dat is niet zo Ik had dit ook :lol: kheb hier wel uren zitten zoeken!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Had er helemaal geen moeitjes mee, zoemde gewoon in! Zo gebeurt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rappz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 makie moest em helaas wel 2x doen omdat gta was gecrashed, das altijd minder :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matsdeVries Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik evenh een hele andere vraag. Hoe word je longcapiciteit groter want dat moet ik voor een missie van wuzzie of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cossackshunter Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 je moet met het zwemmen onderwater gaan en net voordat je luchtbalkje op is naar boven gaan,na een tijd word je longcapaciteit groter. je hebt ongeveer 25 procent nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Jongens de vraag is niet hoe en wanneer jullie die missie hebben gehaald om dit moment moeten jullie hem helpen..LUng Capaccity? wat heeft dat nou met foto's t emaken dat is offtopic posten wat jij doet. Blijf AUB bij Mats De vries zijn vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik weet dat 't ontopic is maar verzamel al die schelpjes dan kan je anger onderwater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.