Jump to content

photo opportunity

matsdeVries

Recommended Posts

Ik kom niet verder in deze missie.(photo opportunity). Je moet dan een foto maken van 4 mensen. ALs eerste Ryder die komt aanrijden. dat is makkelijk en heb ik geen problemen mee. Maar dan komt T-Bone mendez en die parkeert zijn auto half op de parkeer plaats en stapt uit . DAn loopt hij en als hij om de hoek is komt er pas te staat take a photograph of his face. En als ik er meten een maak gebeurt er niks.

Mats

Delen op andere websites

Ik kom niet verder in deze missie.(photo opportunity). Je moet dan een foto maken van 4 mensen. ALs eerste Ryder die komt aanrijden. dat is makkelijk en heb ik geen problemen mee. Maar dan komt T-Bone mendez en die parkeert zijn auto half op de parkeer plaats en stapt uit . DAn loopt hij en als hij om de hoek is komt er pas te staat take a photograph of his face. En als ik er meten een maak gebeurt er niks.

Mats

zoem je wel in?

Delen op andere websites

kijk dit is nou het handige van een walktrough je kunt hem altijd raadplegen heb je dt al gedaan?

dit is de missie met een uitgebreide beschrijving:

In CJ’s garage, krijg je een telefoontje van Cesar. Hij verteld over een grote drugsdeal. Aan jou de taak om foto’s van de personen te maken.

Steel een auto en volg de blauwe stip, naar Blueberry in Red Country. Je vindt Cesar onder het ‘FleichBerg’ reclamebord. Stap in Cesar’s auto en volg de gele stip naar Angel Pine. Er is geen tijdslimiet dus je kunt rustig rijden. Als je bent aangekomen, stop je in de rode cirkel naast het “Lovin’ A Loan” gebouw.

Stap uit en loop via de trap het dak van het gebouw op. Maak nu van alle vier de personen een ‘ close-up’ foto. Zorg dat je er geen één mist, anders fail je de missie.

De eerste die aankomt rijden is Ryder. Houd je camera gereed, zodra Cesar ‘There it is, Holmes!’ zegt. Zoem je in op de pickup truck. Ryder stapt uit en loopt naar het gebouw, volg hem met je camera. Als er in beeld ‘Take the photograph’ komt te staan, maak je de foto van Ryder.

De tweede is T-Bone Mendez. Houd je camera ingezoomd op de steeg waar Ryder zijn auto parkeerde. Een tweede auto komt aanrijden en T-Bone stapt uit. (een man met een wit, blauw gestreepte t-shirt.) Maak een foto van hem.

De derde. Een Bruine Sedan komt van rechts en een man in pak stapt uit. Hij loopt in de richting van T-Bone, maak een foto van hem.

De vierde. Deze is het moeilijkst, een Broadway komt van links aanrijden. Richt op de passagiers kant, een man stapt uit en zal jouw kant opkijken. Maak dan snel een foto, voordat hij omdraait. Als je geen foto van zijn gezicht hebt kunnen nemen heb je de missie niet gehaald.

Als je alle vier de foto’s goed hebt genomen, zullen CJ en Cesar automatisch weer naar beneden lopen. En naar de benzinepomp rijden. Daar zal Cesar zeggen dat hij je wel weer in de garage ziet.

Je hebt nu de missie gehaald.

Tip: Save nu eerst, voordat je terug rijd naar je garage.

Delen op andere websites

Jongens de vraag is niet hoe en wanneer jullie die missie hebben gehaald om dit moment moeten jullie hem helpen..LUng Capaccity? wat heeft dat nou met foto's t emaken dat is offtopic posten wat jij doet.

Blijf AUB bij Mats De vries zijn vraag

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...