edgardn123 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Is de Double T Custom ook om te spuiten in een andere kleur? En kan je hem hierna weer terug krijgen in de orginele kleur (de kleur van malc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Nee. Malc's kleur is One Time Only, dus niet te vinden op straat of te krijgen via de Pay N Spray. En hij is om te spuiten ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Nee. Malc's kleur is One Time Only, dus niet te vinden op straat of te krijgen via de Pay N Spray. En hij is om te spuiten ja. Ik kan hem wel Oranje spuiten hoor En dan bijv Paars en dan Groen en dan word ik bij mij toch echt weer Oranje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.