edgardn123 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik meestal in het noordelijke gedeelte van Algonquin, vaak ook ben ik te vinden in Alderney en soms ben ik ook weleens in Bohan om Myths te zoeken of de Spanish Lords te bespioneren. Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik zit vooral lekker in de booth tunnel, zo snel mogelijk erdoorheen . Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Westelijke deel van Algonquin, ook het midden van Broker en Dukes Reageren
benhelsloot Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 chinatown beste plaats voor de vechten en oorlogje te spelen Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik hang meestal wel rondt ergens in Algonquin en dan meestal ergens bij Star Junction en Central Park. Verder is het altijd wel vet om rond te crossen op het vliegveld. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) GTA IV: Ik hang meestal rond in Algonquin en ben ook vaak te vinden in Broker, Dukes en Bohan omdat ik vind dat die boroughs gewoon de meeste sfeer hebben TLaD: Alderney, Algonquin en Bohan TBoGT: Algonquin, Dukes en Broker Bewerkt: 5 juni 2010 door vice infernusX Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik loop meestal m'n piem....eh...neus achterna . En dat is zo'n beetje overal. In multiplayer freemode zitten we meestal op Algonquin. Ook is het vliegveld in de multiplayer met freemode vaak niet veilig: stunten met motoren, kloten met heli's, races houden ect. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Vooral in Algonquin. In TBoGT voor de clubs. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Op een hoogste punt van de Rotterdam Tower en op het vliegveld. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Waar mijn auto mij brengt. True. Ik ben altijd overal en nergens. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 In IV: Hier allemaal (De Noordelijke kade in Algonquin, Oost-Bohan en in Steinway Park, voornamelijk het zwembad. In TLaD: Deze 2 Locaties (Port Tudor en West-Acter Industrial) In TBoGT: Dit Gebied (Star Junction, The Triangle en de 2 straten Galvestone en Frankfort Avenue) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik ben overal. Als de locatie waar ik ben saai begint te worden ben ik pleite. En al helemaal al de wet me weer eens tegen wilt houden. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik ben overal en nergens. Ik probeer op zoveel plaatsen te komen waar ik nog nooit geweest ben, kan ik daar weer klooien . 's Avonds ben ik meestal in Algonquin of Alderney. In Algonquin voor de clubs, en in Alderney om te freerunnen. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Waar de mooie sportwagens rondrijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.