Jump to content

Waar in Liberty City hang jij altijd rond?


edgardn123

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice infernusX

    3

  • Nissan

    2

  • SnelheidsManiak

    2

  • Vice-King

    2

Ik hang meestal rond in Algonquin, het vaakst in the clubs, Hercules voor de lol en Maisonette 9 om lekker te feesten en anders ben ik door Alqonquin ann het cruisen in een dure auto. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk overal en nergens... Heb niet zozeer een favoriet plekje. (Hoewel, ik vind het wel 'ns leuk om de gevangenen op te jagen in de gevangenis :clown: )

Zelfs als ik eventjes wil rotzooien, dan krijg ik ook direct de politie op m'n dak. :duh:

En ik kan al voor geen ene meter rijden, dus ja... :puh:

Edit: Momenteel zit ik vooral in Algonquin om m'n rijstijl te verbeteren (ik kan voor geen ene meter rijden, dus neem ik gewoon een paar zelf bedachte "rijlessen").

Edit 2: Aangezien ik geen zin heb om dit telkens opnieuw te editten, maak ik wel gewoon een nieuwe post.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal beetje op Algonquin terroristische aanslagen plegen met Sticky Bombs (echt geniaal die dingen)

Of een beetje rondcruisen/scheuren met m'n auto. En natuurlijk basejumpen, altijd relax

Link to comment
Delen op andere websites

M'n favo stadsdeel is toch wel Broker. Maar ook vind ik het wel geinig om in het metrostelsel rond te hangen en me rond te laten rijden, met fantastische vergezichten. Ik vind het wel spijtig dat er geen metrolijn is in Alderney.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk aan de meest rechtse kant van de stad, dus Dukes & Bohan, dat vind ik de meest 'spannende' wijken waar veel gebeurd. Ik vind deze wijken ook het meest de echte achterstandswijken van het echte new york benadrukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...