Vice-King Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (free mode) Altijd wel op het vliegveld en in sprunk factory (story line) onderwaterglitch zodat de politie je niet kan vinden en altijd in alderny klote Reageren
Cylas Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Eigenlijk overal wel. Maar vooral in het midden van de map(horizontaal) Reageren
Twister24 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Meestal wil ik gewoon lekker scheuren op de grote wegen, maar op een of andere manier bevind ik me toch altijd weer in die kleine, nauwe, drukke straatjes Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik hang meestal rond in Algonquin, het vaakst in the clubs, Hercules voor de lol en Maisonette 9 om lekker te feesten en anders ben ik door Alqonquin ann het cruisen in een dure auto. Reageren
SnelheidsManiak Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Ik ben eigenlijk overal en nergens... Heb niet zozeer een favoriet plekje. (Hoewel, ik vind het wel 'ns leuk om de gevangenen op te jagen in de gevangenis ) Zelfs als ik eventjes wil rotzooien, dan krijg ik ook direct de politie op m'n dak. En ik kan al voor geen ene meter rijden, dus ja... Edit: Momenteel zit ik vooral in Algonquin om m'n rijstijl te verbeteren (ik kan voor geen ene meter rijden, dus neem ik gewoon een paar zelf bedachte "rijlessen"). Edit 2: Aangezien ik geen zin heb om dit telkens opnieuw te editten, maak ik wel gewoon een nieuwe post. Bewerkt: 1 juni 2010 door SnelheidsManiak Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 zit meestal rond Bohan, waar dat warenhuis is. begin ik lekker iedereen neer te steken met mijn mes en daarna Lucky Luke spelen met de politie Reageren
GwnHugo Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Niet echt 1 plek of zo. Ik kom alleen wat vaker in Broker denk ik. Dat heeft de beste sfeer. Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 GTA IV: Algonquin, Bohan, Dukes, Broker GTA TLad: Alderney, Bohan GTA TBoGT: Algonquin, Dukes Reageren
Frans202 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 GTA IV: Algonquin GTA IV TLAD: Alderney, Dukes/Broker GTA IV TBOGT: Algonquin, Dukes/Broker Reageren
Raalte86 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Meestal beetje op Algonquin terroristische aanslagen plegen met Sticky Bombs (echt geniaal die dingen) Of een beetje rondcruisen/scheuren met m'n auto. En natuurlijk basejumpen, altijd relax Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 M'n favo stadsdeel is toch wel Broker. Maar ook vind ik het wel geinig om in het metrostelsel rond te hangen en me rond te laten rijden, met fantastische vergezichten. Ik vind het wel spijtig dat er geen metrolijn is in Alderney. Reageren
roycelokker Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 ik in Algonquin lekker rond crossen met mijn buffalo in TbOgT Reageren
_niickk Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Eigelijk aan de meest rechtse kant van de stad, dus Dukes & Bohan, dat vind ik de meest 'spannende' wijken waar veel gebeurd. Ik vind deze wijken ook het meest de echte achterstandswijken van het echte new york benadrukken. Reageren
Kratod Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik ben vaak op de midelste eiland. Jammer genoeg heeft deeiland geen naam MVG. Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.