vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik ben vaak op de midelste eiland. Jammer genoeg heeft deeiland geen naam MVG. Kratod Ja, die heeft wel een naam: Algonquin Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 lekker op de airport scheuren. en ik heb ook al een vaste plaats bij RDR online bij het fort in mexico met allemaal canons Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 lekker op de airport scheuren. en ik heb ook al een vaste plaats bij RDR online bij het fort in mexico met allemaal canons En waar ligt dat Fort ookal weer Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik ben meestal te vinden in Broker en Bohan. In mijn ogen zijn dat toch de meest sfeervolle stadsdelen, met hun rauwe, afgeragde architectuur en inwoners. In Algonquin ben ik ook regelmatig te vinden, en dan vooral in Middle Park. Alderney bezoek ik vrijwel nooit, want dat is met afstand het lelijkste stukje Liberty City. Wel leuk is om (Weliswaar d.m.v cheats) het Alderney State Correctional Facility binnen te dringen, en de gevangen te pesten. Reageren
Fezz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik zit in MP altijd in Alderney, de haven. Daar kun je goed een deathmatch/met z'n allen tegen de politie spelen Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 - Airport - Bohan - Algonquin Reageren
Nissan Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Ik ben nu vooral in gebieden die bevolkt worden door gangs. TLaD = Overal, lekker touren op de motor, soms rond het noorden van Algonquin om AoD members te killen. TBoGT = Overal en nergens. IV = Alderney City, Chinatown, Bohan en raceplekken. Bewerkt: 30 mei 2010 door Cuban Gangster Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Online ben ik meestal op het vliegveld. Offline eigenlijk overal. En ga ik met vrienden of met vriendin iets doen. Ergens eten. Meestal plezier maken. Ik ben altijd ergens anders. Reageren
gta_player Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Vaak bij of in de buurt van de politie, altijd leuk Reageren
jvj Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Bij TLAD zit ik vaak over de Highway van Alderney te cruisen En als ik ruzie wil ga ik naar de clubhuizen van mijn rivale motorclubs om ze uit te moorden + hun motors te laten ontploffen. Haha wat gemeen Bewerkt: 1 juni 2010 door jvj Reageren
SnelheidsManiak Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Op het moment zit ik in gebieden waar het of vrij druk is, of het gewoon leuk is om rond te rijden... GTA IV: Star Junction, Middle Park, heel Alderney GTA TBoGT: Westelijke gedeelte van Bohan, Varsity Heights, Middle Park (West) GTA TLaD: Zo'n beetje heel Alderney Ben nog nooit online geweest, dus ik ben daar ook nergens. (Weet niet eens hoe dingen in zijn werk gaan online...) Bewerkt: 1 juni 2010 door SnelheidsManiak Reageren
harry1985 Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Rij overal maar wat naartoe heb nooit vaste plekken... Reageren
00JeroenRulez Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Rondscheuren op het vliegveld (zoals zoveel hier) en in Hove Beach om oorlogen uit te lokken met de Russen en dan de politie laten komen en kijken wie er wint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.