HelloBoyz Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 in mp zit ik vaak in de luchthaven maar in de story mode zit ik meestal in star junction Reageren
sampfan13 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik ben hier te vinden: Klik Hove Beach en East Hook daar ben ik meestal te vinden Reageren
markoostrom Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Verschillend, ligt eraan waar me auto het begeeft Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik klooi altijd met de popo dus ik neem altijd wegen die het beste zijn en waar geen politie me kan rammen of zo en lekker schieten uit je auto. Zo reis ik dus door heel Liberty City. Vaak zit ik een beetje bij Dukes-Broker, Bohan, Algonquin en Alderney-zuid. Alderney-noord zit ik niet zo veel, daar is het saai. Dus ik zit overal en nergens Bewerkt: 6 juni 2010 door android Reageren
xKoetye Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Overal meestal in de lucht klaar om uit een heli te jumpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.