Jump to content

Dates & Friendships


TommyGunz

Recommended Posts

In GTA San Andreas moest je altijd van je vriendin winnen om de date succesvol af te ronden. In GTA IV weet ik niet hoe het zit. Ik ging laatst bijvoorbeeld met Packie uit, omdat hij mij belde dat hij naar een show wou. Ik nam hem dus naar Split Sides (die comedy-club in Algonquin). Daarna ging ik nog met hem bowlen en darten. Beide had ik gewonnen. Daarna bracht ik hem thuis, maar het vreemde was: de respect en like gingen OMLAAG! Bij het bowlen zei hij ook al dat hij het niet leuk vond, en bij het darten zei hij dat hij niet tegen zijn verlies kon.

Nu wil ik weten: Moet je je vriend(in) laten winnen of moet je zelf winnen? Of hangt dit van de vriend(in) af (in dat geval moet iemand een lijstje maken hoe dat zit)?

En er staan geloof ik ook wat fouten op WikiGTA. Zo staat daar dat Packie van bowlen houd (niet waar) en dat hij niet wil drinken maar wel bij Burger Shot wil eten (kan ook niet). Ook staat daar dat Brucie van Perestroika houd (fout).

Link to comment
Delen op andere websites

Op 17-5-2010 om 09:41, TommyGunz zei:

In GTA San Andreas moest je altijd van je vriendin winnen om de date succesvol af te ronden. In GTA IV weet ik niet hoe het zit. Ik ging laatst bijvoorbeeld met Packie uit, omdat hij mij belde dat hij naar een show wou. Ik nam hem dus naar Split Sides (die comedy-club in Algonquin). Daarna ging ik nog met hem bowlen en darten. Beide had ik gewonnen. Daarna bracht ik hem thuis, maar het vreemde was: de respect en like gingen OMLAAG! Bij het bowlen zei hij ook al dat hij het niet leuk vond, en bij het darten zei hij dat hij niet tegen zijn verlies kon.

Nu wil ik weten: Moet je je vriend(in) laten winnen of moet je zelf winnen? Of hangt dit van de vriend(in) af (in dat geval moet iemand een lijstje maken hoe dat zit)?

En er staan geloof ik ook wat fouten op WikiGTA. Zo staat daar dat Packie van bowlen houd (niet waar) en dat hij niet wil drinken maar wel bij Burger Shot wil eten (kan ook niet). Ook staat daar dat Brucie van Perestroika houd (fout).

Het maakt niet uit wie het spelletje bowling/dart/pool/... wint/verliest. Zorg ook dat je op tijd bij je dates/vrienden bent.

Groeten JVJ

Bewerkt: door Joriz
persoonsgegevens weggehaald
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...