Jump to content

Hoe ver kwam jij zonder te cheate

Hoe ver ben jij gekomen zonder te cheaten  

1. 1. Hoe ver ben jij gekomen zonder te cheaten

• 4
    • 1. Los Santos
      5
    • 2. Badlands
      0
    • 3. San Fierro
      1
    • 4. Toreno/ vliegtuig missies
      1
    • 5. Las Venturas
      2
    • 6. Return to Los Santos
      2
    • 7. Uitgespeeld zonder codes
      24

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ej hoe ver ben jij gekome ik zelf ben nog in Los Santos heb ut spel nog maar 2 dage en ik heb pw week dus ik heb niet zo veel tijd. Maah ut is best moeilijk mij lukt de eindmissie van Los Santos niet. De naam weetk ff niet maah je moet in zon hotel gaan en dan komt de politie en krijg je zon achtervolging :unsure:

Bewerkt: door Colleke1
Geplaatst:

er zijn vele tips om je zelf beter te maken qua schieten armor en health. Probeer eerst de politie truuk voor meer armor. probeer veel salade te eten en te trainen voor beter conditie en health. En voor schieten moet je met een mac10 die vlak bij je huis ligt, naar de ballas gaan zodat je goed leerd schieten.

Geplaatst:

ik moest al cheaten bij de eerste missie. ja ik weet het ik ben een noob maarja.

ik met me bmx tegen een auto aan geknalt en daarna kwamen die gang gasten,

me half dood schieten <_<

Geplaatst:

al je dood gaat doe je ut gwn overnieuw :puh: zow erg is ut niet ;) tis maar een spelletje... :)

Geplaatst:

De eerste keer dat ik speelde moest ik al cheaten na een paar missies, maar nu ben ik opnieuw begonen en ben ik al in San Fiero zonder cheats. :lol:

Geplaatst:

ik gebruik alleen wapen coden en jetpack maar ik ben van plan nu weer verder te gaan zonder te cheaten :)

Geplaatst: (bewerkt)

heb het uitgespeeld zonder cheaten makelijk toch :puh: (ps2)

Bewerkt: door master of deaster
Geplaatst:

Heb de Storyline zonder cheats uitgespeeld, nu gebruik ik wel cheats anders kan ik niet winnen. :)

btw. Alle territories heb ik nu ook.

Geplaatst:

ik ben tot losantos gekome omdat er 1 misie was waar je heel veel amunation nodig had en ik had die niet dus ping cheat <_< HAD IK MAAR NIET GECHEAT :(

Geplaatst:

Uitgespeeld zonder te cheaten.

En alle territories heb ik zonder cheaten gehaald.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...