Jump to content

Sa crasht na een paar minuten spelen


Fransy

Recommended Posts

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

nee hij crasht als ik aan et spele ben soms na 5 minuten en soms na 15 of meer het is gwoon heel verschillend

Link to comment
Delen op andere websites

Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Bron: http://www.gamecrashes.com/GTA_San_Andreas-fix10.htm

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

Bewerkt: door VWO-er
Bron
Link to comment
Delen op andere websites

Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

staatie al op

Zou het niet kunnen komen door het modden?

Bewerkt: door Fransy
Link to comment
Delen op andere websites

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

Bewerkt: door Fransy
Link to comment
Delen op andere websites

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

tis al gelukt heb gta3. img vervange en nu doet tie weer normaal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...