Jump to content

Nieuwe Mobiel


Rullez

Recommended Posts

Het is weer het einde van mijn school jaar en ik begin mijn Samsung Star een beetje zat te raken. Ik heb me ouders zo ver gekregen dat ik eindelijk een abonnement mag waardoor er betere telefoons voor mij vrijkomen. Ik heb een beetje zitten kijken en ik zit nu te twijfelen tussen de HTC Smart en de LG Mini Tiestö Edition. Aangezien ik er nog niet helemaal uit ben vraag ik jullie voor eventuele andere opties. ;)

Mijn eisen

  • Een abonnement
  • Rond de 20 euro per maand
  • Gratis toestel
  • Touchscreen
  • Rond de 150 belmin en 150SMSjes
  • Eventueel eindeloos online

Bij voorbaat dank. :)

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Beide telefoons zijn niet zo spectaculair. Voor €20/€25 per maand kun je een stuk beter krijgen. Als je echt tussen die 2 wil kiezen, zou ik voor de HTC gaan. LG is kwalitatief heel erg slecht, gaan snel kapot, krasgevoelig, gewoon prutspul.

HTC heb ik nog geen ervaringen mee, mijne komt toevallig deze week binnen. (HTC Desire)

Kijk even rond op de sites van verschillende aanbieders. Daar kun je vaak zien welke telefoons je bij het abonnement dat je wilt, kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide telefoons zijn niet zo spectaculair. Voor €20/€25 per maand kun je een stuk beter krijgen. Als je echt tussen die 2 wil kiezen, zou ik voor de HTC gaan. LG is kwalitatief heel erg slecht, gaan snel kapot, krasgevoelig, gewoon prutspul.

HTC heb ik nog geen ervaringen mee, mijne komt toevallig deze week binnen. (HTC Desire)

Kijk even rond op de sites van verschillende aanbieders. Daar kun je vaak zien welke telefoons je bij het abonnement dat je wilt, kan krijgen.

Wat zou jij mij dan aanraden voor €20/25 per maand?

Link to comment
Delen op andere websites

Nokia N97 Mini

€ 22,45 per maand, eindeloos online € 2,45 per maand. Totaal € 24,95 per maand. (170min./340 sms)

Nokia X6

€ 18,45 per maand, eindeloos online € 2,45 per maand. (120 min/240 sms.)

HTC Legend

€ 22,45 per maand, eindeloos online €, 2,45 per maand. (170 min/340 sms)

Let wel op dat eindeloos online alleen het eerste jaar € 2,45 is, daarna €9,95 per maand.

Zijn ook maar enkele voorbeelden, er is nog veel meer te krijgen, ook bij andere providers. Bezoek een een webshop, of loop een winkel binnen. Die mensen daar kunnen je haarfijn informeren en vertellen wat het beste bij jouw past.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ben ik al te laat, maar ik wil graag toch nog even wat keuzes laten zien.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Misschien is de Samsung Ultra Touch iets voor jou. Met touchscreen en een gewoon nummerblok. Gratis bij een Hi abbo van €22,45 per maand, je krijgt daar 170 belminuten of 340 sms daarvoor (of combinatie natuurlijk)

En dan heb ik ook nog de HTC Hero. HTC, is erg gebruiksvriendelijk naar mijn idee. De Hero bestuur je heel fijn en soepeltjes. Helaas wel €29,- voor het toestel bij een abbo van €22,45, maar wel gratis bij €27,45 per maand. Deze telefoon lijkt me een echte aanrader voor de veeleisende gebruiker.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dan wil ik nog even zeggen dat er een groot verschil zit tussen touchscreen die er zijn. Je hebt eigenlijk 2 soorten: 1 voor de fun, en 1 die ook daadwerkelijk iets toevoegt aan het gebruiksgemak van de telefoon. De eerste is een drukscherm, zoals de meeste touchscreen telefoons dat hebben. Deze reageert op druk van je vingers of andere voorwerpen. De tweede is een capacitief scherm. Deze is veel beter. Onder andere de Iphone, de Google G1 en de HTC HD2 maken gebruik van een capacitief scherm. Zo'n scherm reageert op warmte, en hoeft nauwelijks aangeraakt te worden om hem te besturen, wat bij het drukscherm niet het geval is (daar moet je harder drukken). Een capacitief scherm kan beter scrollbewegingen waarnemen en maakt soms gebruik van multitouch. Maar een nadeel, werkt alleen met je vingers, en is niet te bedienen met bijvoorbeeld een pennetje.

En de links zijn van www.studentenmobiel.nl. Vind ik een erg goede site, lage prijzen, snelle leverling, en goed en snel antwoord op vragen. Niks mis mee.

Ik hoop dat je hier iets mee bent opgeschoten.

TZG :cya:

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog even verder gaan zoeken op advies van Sentasi en ben de volgende twee mobiels tegen gekomen.

De =40&is_renewal=0&length=24"]Nokia N900 die op die link gratis is bij een relax 25 abonnement van T-Mobile. Er geld een actie tarief tijdens de hele contract periode van 19,95 en hierin zitten 190 belminuten of smsjes.

Als tweede ben ik de Sony Aino tegen gekomen die bij de link ook gratis is en hetzelfde abonnement als de Nokia heeft.

Aangezien ik niet heel veel verstand van prestaties en besturingssystemen heb vraag ik aan jullie welke van de twee het best is en of ze überhaupt wel goed zijn.

Edit: Of hier de HTC Desire met het genoemde T-Mobile relax voor 19,95. Alleen kost hier het toestel dan nog eventueel 21 euro.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het nog nodig is, maar je kan nog kijken op www.miky.nl.

Bedankt voor je hulp, maar het is niet meer nodig. Ik ben uiteindelijk voor een HTC Legend gegaan met een abonnement van Telfort. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...