Emmaster Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Hee, ik heb al een tijdje geleden GTA sa-mp gespeeld en toen deed hij het nog prima. Maar sinds kort als ik hem opstart krijg ik een melding met 'Cannot display this video mode'. Ik heb al van alles geprobeerd ik heb hem al 3x opnieuw geïnstaleerd maar het helpt. Nou ben ik zelf niet zo erg handig met computers maar ik wil het spel wel graag nog kunnen spelen. Kan iemand me please helpen??? xx . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Probeer een andere resolutie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Verwijder gta_sa.set uit je user files folder. Dit zal alle standaardinstellingen herstellen waaronder de video mode. Reageren
Emmaster Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Verwijder gta_sa.set uit je user files folder. Dit zal alle standaardinstellingen herstellen waaronder de video mode. Thanks! het werkt! xx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.