Donald F. Duck Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Ik zoek 5.1 geluidsboxen (omdat de boxen van mijn monitor niet zo heel goed zijn), maar ik weet niet welke goed zijn en welke niet. Ik heb al gekeken, ik zag deze 4 staan: Creative Inspire T6200 Creative Inspire T6100 Creative Inspire A500 Logitech X-540 Welke van deze 4 (of een hele andere) is het beste om te kiezen? Ik heb ze eigenlijk nodig voor spellen (voornamelijk GTA en race) en muziek. Ik wil het liefst rond de €70,- neertellen (lager mag altijd ). Bewerkt: 17 mei 2010 door Donald F. Duck Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Ik zou gewoon 2.1 boxen halen. 5.1 is overrated en voor 70 euro haal je geen echt goede 5.1 set, terwijl je daar wel een leuke 2.1 set voor haalt. Logitech Z3-E Logitech Z4 Bewerkt: 17 mei 2010 door Galiorix Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Ok, dan zal ik eens kijken voor 2.1. Nog andere goede 2.1 sets misschien? En als ik zou moeten kiezen tussen de Z-3E en de Z-4, welke zou ik dan nemen? Bewerkt: 17 mei 2010 door Donald F. Duck Reageren
Hayte Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik heb zelf de Creative Gigaworks T20 2.0 set, levert prachtige geluid, bass is ook goed. Je hoort hem wel, maar voelt hem niet. Knoppen zijn heel handig, kwaliteit is prachtig. Ik ben er heel blij mee. Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 De logitech X-230 is naar mijn ervaring een prima 2.1 setje, geluid klinkt goed en die subwoofer is goed genoeg om de buren mee wakker te maken. De 5.1 variant, de logitech x-530 krijgt raar genoeg paar lage reviews, maar heeft volgens mij zelfde kwaliteit (overigens heb ik hem paar keer bij vriend gehoord, toen dat ding in de computer zat, ik heb voorderest geen andere ervaring met deze 5.1 set) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Ik heb even die Creative Gigaworks T20 Series II (wat een naam) en de Logitech X-230 bekeken, ik denk dat ik voor een van deze 2 ga. Welke is het beste om te kiezen? Edit: Ik heb geen bass gezien bij de Creative Gigaworks T20 Series II, heeft deze wel een bass of zit deze in de boxen? Bewerkt: 17 mei 2010 door Donald F. Duck Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 En waar baseer je dat op? De Gigaworks heeft natuurlijk wel bass, dat hebben alle speakers, maar bij een 2.1 set word die nog eens versterkt door de subwoofer. Ik zou persoonlijk voor de Z-4 gaan, als de X230 bijna hetzelfde is als de X530 dan heeft deze een veel te sterke bass die de muziek ronduit verkracht. Geen goeie set, de Z4 daarentegen wel. En deze is ook nieuwer. Reageren
Hayte Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Ik heb zelf de X-230 en dus de T20 (geen Series II). Zelf heb ik liever de T20. De X-230 zijn imo lelijker, zijn minder helder, de bass is te overpowerend, geen Aux-in, vind ze helemaal niks. De t20 daarintegen hebben een prachtig geluid, kunnen heel hard zonder verlies in kwaliteit, echt perfect. Deze set heeft alleen geen subwoofer (vandaar ook 2.0), maar heeft op de bovenkant een soort van put achtig iets zitten, waar de lage tonen uitkomen. Deze hoor je, als hij hard staat, wat blazen en trillen (al komt dat volgens mij gewoon omdat die van mij aardig wat zijn gevallen), maar voor de rest is het een prachtig geluid. De z-4 heb ik persoonlijk nooit gebruikt, dus daar kan ik ook niks over zeggen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb zelf de Logitech X 240. Deze geeft ook goed geluid, kan ook hard zonder kwaliteit verlies. De Bass is appart verstelbaar met zijn eigen volume knop, dus als bijv. je buren slapen zet je bass wat zachter en als ze weg zijn vollop Dat is zeker een fijne optie. Er zit ook een 3.5 jack input in. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Ok, ik zal wel eens kijken, bedankt voor alle hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.