Colleke1 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 al mijn save games zijn weg <_< sinds ik een save game had gedownload en erin had gezet werkt ut niet meer en de save game werkt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 - instaleer san andreas opnieuw. - zet de save game in san andreas user files. als ze het nu nog niet doen zou ik het ook niet meer weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 en een goede raad voor de volgende keer. maak ALTIJD een back-up van je originele save games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik had wel backups , maar toen sloeg m'n leeskop vast in de HDD zelf en toen was ik die ook kwijt Dus ook backups op je MP3 , secondairy HDD of andere PC zetten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.