p-p Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Hoi, Ik was net weer bezig met GTA Sa en was al net voorbij de Badlands missies. Net wilde ik weer even doorgaan, maar ik lette niet op en heb dus per ongeluk mijn save file verwijderd! ik heb al in de prullenbak gekeken maar ook daar niet meer... Weet iemand of (en zo ja, waar) ik hem terug kan vinden?? ik vind dit echt heel jammer, ik probeer hem nu helemaal clean uit te spelen, alles zelf te doen enzo, en ik zou het jammer vinden als ik een savegame moet downloaden, of helemaal opnieuw beginnen... weet iemand iets?? ik ben hopeloos... P-P EDIT: sorry, ik heb in de titel verwijdert geschreven, moet zijn een d Bewerkt: 17 mei 2010 door p-p Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Kort maar krachtig: nee. Savegames die verwijderd worden door het spel of die compleet worden verwijderd via je PC (Shift + Delete) zijn niet terug te krijgen. Je kan, zoals je al zelf aangaf, wel een savegame downloaden vanaf het punt waar je gebleven was. Ik heb je titel overigens even verbetert Reageren
p-p Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Kort maar krachtig: nee. Savegames die verwijderd worden door het spel of die compleet worden verwijderd via je PC (Shift + Delete) zijn niet terug te krijgen. Je kan, zoals je al zelf aangaf, wel een savegame downloaden vanaf het punt waar je gebleven was. Ik heb je titel overigens even verbetert ok, dankjewel voor de info, zal ik helaas dat maar even moeten doen... Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Je zou eventueel nog eens kunnen kijken met zogenaamd 'undelete' software of het bestand nog op schijf staat. De vraag is of dat wel de moeite waard is. Bovendien kan het bestand intussen al overschreven zijn door iets anders. Reageren
p-p Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Je zou eventueel nog eens kunnen kijken met zogenaamd 'undelete' software of het bestand nog op schijf staat. De vraag is of dat wel de moeite waard is. Bovendien kan het bestand intussen al overschreven zijn door iets anders. Ja inderdaad, ik heb nu toch al een savegame gedownload en, nou ja, het maakt ook niet zo heel veel uit... Reageren
Basssss Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Een 'undelete' programma werkt alleen als je het via de prullenbak hebt verwijderd en de prullenbak erna ook geleegd hebt. Als je een bestandje via een ander programma verwijderd heb je 99% kans dat hij voorgoed weg is. Reageren
Kratod Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Was dat met de PC of PS2 Als het met de PS2 is dan kan je hem niet meer terug krijgen. Is dit met de pc, dan moet je hopen dat hij in de prullenbak zit. Anders is hij helemaal weg. MVG. Kratod >>> Door VWO-er: Lees eens wat de topicstarter boven je zei, "het maakt toch niets meer uit". Daarnaast vertel je niets nieuws, dus vriendelijk verzoek dit soort berichten voor je te houden.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.