.Senne Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Solid Golden Niko AKA Gouden Niko V1.0 Deze mod verandert Niko in een gouden Niko Screens: Features: -compleet gouden niko met haar op z'n hoofd -schijnt echt in de zon -massief goud Bugs: -zijn handen hebben nog de gewone huidskleur. -zijn ogen zijn ook goud Have fun! Solid Golden Niko.rar Bewerkt: 17 mei 2010 door .Senne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Hey man! Join de club! Dit is echt wel goed. Kutgw! http://www.gtaforum.nl/blog/50/entry-4620-solid-golden-teeth-aka-gouden-tand/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) volgens mij is hier een goudkoorts ontstaan op het forum. OT: leuke skin senne, laat niko's waarde echt met 400% stijgen naar 200€ . Bewerkt: 17 mei 2010 door onbekendeIV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Geweldige release! Het downloaden waard! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Hey man! Join de club! Dit is echt wel goed. Kutgw! http://www.gtaforum.nl/blog/50/entry-4620-solid-golden-teeth-aka-gouden-tand/ Wow man die is zo onwijs gaaf! Waar kan ik 'm downloaden?? Mag ik er misschien een pack van maken samen met deze mod dat zou tog echt waaw zijn gouden niko met gouden tand mag het toe? ik geef je alle credits! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Hey man! Join de club! Dit is echt wel goed. Kutgw! http://www.gtaforum.nl/blog/50/entry-4620-solid-golden-teeth-aka-gouden-tand/ Wow man die is zo onwijs gaaf! Waar kan ik 'm downloaden?? Mag ik er misschien een pack van maken samen met deze mod dat zou tog echt waaw zijn gouden niko met gouden tand mag het toe? ik geef je alle credits! Dat mag hoor! Je kunt hem downloaden door op de onderstaande afbeelding te klikken. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Oh zo maar en die links daaronder zijn die ook goed? ik bedoel te vertrouwen want met al die tags enzo.. en dan zal ik een custom pack maken en een nieuw topic en daar jou dan credits geven voor de gouden tand zodat mensen ziendat die van jou komt. Dankje man echt gaaf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Die links daaronder zijn ook goed, maar je hebt er geen kans op virussen. Thanx dat dit kan! Dit topic is klaar en kan op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Die links daaronder zijn ook goed, maar je hebt er geen kans op virussen. Hmm laat dan maar links zonder vierussen vind ik maar niets Thanx dat dit kan! Dit topic is klaar en kan op slot. Hee man nee ik wil eerst nog een boel reacties van mensen die zeggen dat het echt prachtig is en 10/10 ensoow! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 10/10 ensoow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Superleden... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 vet! wan neer komt v2.0?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Heeft hij ook gouden tanden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 99% snapt de sarcasme niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 99% snapt de sarcasme niet. Ik snap de sig van Puma niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts