bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 weet niet of dit al bekend was maar hij stond hier nog niet en ook niet in de walktrough dus plaats ik ze maar ff: la cucaracha betekent de kakkerlak heb ik ooit geleerd van mijn meester muziek (we zongen dat liedje toen) deze was denk ik al bekend maar ik ben hem niet tegen gekomen dus: die diablos roken een joint ook op het vorige plaatje in de auto zit ook een blowende diablo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dat joint roken was al super lang bekend (voordat SA nog op de PS2 uit moest komen)....maarre dat is geen easter egg hoor :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ke sorry mij was het nog niet opgevallen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) weet niet of dit al bekend was maar hij stond hier nog niet en ook niet in de walktrough dus plaats ik ze maar ff: la cucaracha betekent de kakkerlak heb ik ooit geleerd van mijn meester muziek (we zongen dat liedje toen) deze was denk ik al bekend maar ik ben hem niet tegen gekomen dus: die diablos roken een joint ook op het vorige plaatje in de auto zit ook een blowende diablo Die bovenste foto is geen diablo <_< Die kome niet voor in SA wel GTA3 oke Het zijn vagos :rolleyes: Bewerkt: 22 juni 2005 door Royce Da 5'9'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 o sorry ik was ff de naam vergeten en diablo was de enige waar ik op kwam en is dat van dat restaurant al bekent? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 o sorry ik was ff de naam vergeten en diablo was de enige waar ik op kwam en is dat van dat restaurant al bekent? Check the godfather zijn post Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Check the godfather zijn post dat gaat over die jointjes en niet over dat restaurant Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik zie het restaurant niet zo goed omdat mijn monitor beetje dood is, wel zie ik rechts daarvan staan PET GROM...? Wat staat daar helemaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 pet groomi... volgens mij komt er dan een n agter ik zal over 2 uurtjes nog een screen maken. maar was dat la cucaracha al bekent? of ze willen er mee zeggen dat er kakkerlakken eten of in het eten zitten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik denk eerder dat het een Spaans restaurant is, nee het was nog niet bekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 pet groomi...volgens mij komt er dan een n agter ik zal over 2 uurtjes nog een screen maken. maar was dat la cucaracha al bekent? of ze willen er mee zeggen dat er kakkerlakken eten of in het eten zitten Dit is gewoon een naam denk ik niks speciaals Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik zie het restaurant niet zo goed omdat mijn monitor beetje dood is, wel zie ik rechts daarvan staan PET GROM...? Wat staat daar helemaal? Pet Grooming. Zoek de betekenis maar op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Pet Grooming.Zoek de betekenis maar op. letterlijk vertaald: Het Verzorgen van het huisdier. dus het is gwoon een dierenadvies gedoe ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Pet Grooming.Zoek de betekenis maar op. letterlijk vertaald: Het Verzorgen van het huisdier. dus het is gwoon een dierenadvies gedoe ofzo Dan is dit geen easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat weet ik <_< maar het ging ook niet over dat pet grooming maar over dat la cucaracha wat de kakkerlak betekent en aangezien het een restaurant is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts