imouL Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Volges mij easter egg toch? tenminste mij lijkt van wel... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dagt ik ook darom poste ik hem Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 letterlijk vertaald: Het Verzorgen van het huisdier. dus het is gwoon een dierenadvies gedoe ofzo ja maar er zijn geen dieren ja vogels en zee dieren maar je gaat geen dolfijn naar een dieren kapper brengen tog? :huh: maar er werd wel gezegt dat er honden in zouden zitten ik heb er zelfs een plaatje van gezien was op het strand bij dat strand feest daar zat een hond :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 het maakt niet uit of er honden in zitten het is gewoon als opvulling het ging daar ook niet om het ging over het restaurant wat er naast zit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts