Jump to content

wat vind jij van GTA SA?


p-p

Jouw mening over GTA San Andreas  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vindt jij van Gand Theft Auto San Andreas?

    • Echt helemaal top, super, cool, awesome, enz...
      27
    • Wel leuk, rondlopen en maar wat doen is leuker dan de missies
      13
    • Ik heb het omdat ik dan lekker (goedkoop) kan modden
      2
    • Nee, niet leuk, ik heb het spel wel maar speel het niet
      1
    • Nee, niet leuk, heb het spel niet en ga het ook niet kopen
      0
    • Waarom geld besteden aan zo'n spel, ik download het wel, maar zelfs dat lijkt me te veel moeite voor dit spel...
      0
    • Anders, graag een reactie!
      4


Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik vroeg me af wat iedereen nou van Grand Theft Auto: San Andreas vindt, dus heb ik even een korte peiling gemaakt. Ikzelf vindt het een heel leuk spel, omdat je er voor niet veel geld leuk mee kan spelen, en het is en blijft gewoon een 'gouwe ouwe' (no matter hoeveel gta's er nog gaan komen :dans: )

Maarja, wat is jouw mening? laat het weten via de peiling of anders via een reactie, altijd leuk!

p-p

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

SA, mooi spel, heb er enorm veel tijd in gestoken. Ik speel het nu nog, dus dat zegt wel wat over een spel dat al bijna 6 jaar oud is. Ik heb het 1ste aangeduid omdat het nu eenmaal gewoon zo is: SA is een topspel en wellicht één van de beste van zijn tijd en zelfs nu nog hoort het bij de top.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is en blijft een van de beste games ooit (voor mij dan). Ik heb hetzelfde als Hearv94. Ik heb speel al iets van 4 jaar, maar nog speel ik het wel eens. Alleen om lekker rond te crossen, choas creeren of de hele storyline opnieuw te doen.. Je raakt soms eigenlijk niet uitgespeeld.. Daarom hoop ik stiekem op een nieuwe gta in sa. Maar ik denk dat ik alleen maar kan blijven hopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind San Andreas echt S-U-P-E-R :sigaar:

- Toffe missie's

- Coole voertuigen/vliegtuigen

- Stoere personage's (Gangs)

- GROTE map

Ik heb daarom ook keuze nr.1 gekozen "Echt helemaal top, super, cool, awesome, enz..."

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind San Andreas echt een topspel ik heb dan ook het eerste gestemd.

Ik heb hem wel maar ik speel hem bijna niet meer. Ik word het steeds zat als hij lagt daardoor was het zo moeilik om de missie Grove4live te halen :duh: Ik speel hem eingelijk alleen als ik niet druk bezig ben, als ik niet op m'n Xbox 360 kan en m'n internetverbinding het niet doet :7

Ik ben momenteel druk bezig met GTA IV, GTA Episodes from Liberty City en Red Dead Redemption :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk spel maar alleen als je met de AT-400 vliegt merk je eigenlijk wel hoe 'klein' SA is, ben nu bezig met het voltooien van de Fly School maar die missie: destroy & Land is zo naar de klote.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is bewst wel leuk, voordeelen:

- Je kan trainen

- Leuke wapens

- Je kan teritoriums overnemen en beschermen(vooral als je niet alle gronden hebt :sigaar: )

- Leuke Missie's

Nadelen:

- Je moet eten

- Je moet iets speciaal's hebben voor een date.

- Snel schade aan je auto.

- Politie vind je snel.

- Je sterft saai.

- Wapens worden afgepakt.

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA SA is wel ontzettend leuk, maar heeft ook wat mindere kanten.

Pluspunten:

- Een mooie variatie aan Collectables plus mooie beloningen voor het verzamelen ervan (gaat wel wat tijd inzitten)

- Modshops :puh:

- Veel zijmissies, zoals Burglary, Vigilante en Firefighter, waarmee je ook mooie beloningen kunt verdienen

- Geweldige personages met ieder hun eigen achtergrond

- Interessante verhaallijn

- Leuke missies

- Een gigantisch speelveld (of liever gezegd, speeltuin :puh:)

- Gangwars! :D:sigaar:

- Uitgebreide assortiment aan wapens en kleding

Minpunten:

- De scholen in GTA SA mogen wel wat minder streng zijn (met name de rij- en vliegschool)

- Je territoria beschermen is wel leuk enzo, maar het is echt vervelend als er dan een territorium wordt aangevallen tijdens een date :duh:

- Dat de Ballas / Vagos tijdens een gangwar een dom AI hebben, waardoor ze soms gewoon uit het gebied weglopen (en misschien zelfs niet meer eens terug komen!) :duh:

- GTA SA is niet makkelijk uit te spelen

- Het gebruik kunnen maken van taxi's in GTA SA zou geen overbodige luxe zijn

- Politie is gewoon niet af te schudden, tenzij je Cop Bribes oppakt, een Pay 'n Spray bezoekt of je spel opslaat

- Auto's lopen snel schade op

Bij mij zal GTA SA nog wel een tijdje op nummer 1 staan. Ik blijf ook hopen op een nieuwe GTA die zich afspeelt in San Andreas.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je houd zeker wel van topics maken :clown: ?

BDW: Gta san andreas is een mooie game met mooie graphics.

Zoals "znelheidsManiak" al zei: de plus en minpunten. Hier heb ik mijne gemaakt:

Pluspunten

- Coole missie's

- leuk speeleld met snelwegen en echte bomen.

- geweldige wapens ( tastoe :bier: )

- eindelijk! vliegtuigen :puh:

- Je kan eten :?

- zemmmen! Maar je hoeft gen zwemles ;)

- gewoon een superspel: :eten:

Minpunten :cry:

- slaapwekkende racemissies :zz: (mijn mening)

- Wel leuk met de territoriums, maar zoals "maniak" al zei: het is echt vervelend als er dan een territorium wordt aangevallen tijdens een date of als je ver weg bent. :bonk:

- De brug en het verkeersbord kunnen stuk terwijl je de missiereeks niet gedaan hebt. (als je begrijpt wat ik bedoel) :cab:

- Je kan niet van de boksbeugel afkomen als je barbara en katie alf girlfriend heb!!!!!!! :7

Dit is 't wel. :Y

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

best leuk

de nieuwe game mag van mij meer wat weg hebben van vice city (Mooi tropisch enzo)

san andreas is best vermakelijk maar ik ben niet fan van die ghetto gameplay :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...