Jump to content

Jouw mening over GTA San Andreas  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt jij van Gand Theft Auto San Andreas?

• Echt helemaal top, super, cool, awesome, enz...
      27
    • Wel leuk, rondlopen en maar wat doen is leuker dan de missies
      13
    • Ik heb het omdat ik dan lekker (goedkoop) kan modden
      2
    • Nee, niet leuk, ik heb het spel wel maar speel het niet
      1
    • Nee, niet leuk, heb het spel niet en ga het ook niet kopen
      0
    • Waarom geld besteden aan zo'n spel, ik download het wel, maar zelfs dat lijkt me te veel moeite voor dit spel...
      0
    • Anders, graag een reactie!
      4

Recommended Posts

• 1 maand later...
Geplaatst:

De volgende GTA zou gewoon een SA remake moeten zijn! ;D

Of toch een GTA met weer grote vlaktes en veel wegen, de sfeer in SA is niet geëvenaard in GTA IV.

Geplaatst:

Leuk. Hoewel het meer echter mocht zijn.

Ik vindt dat GTA V SA moet gebruiken en dan netzoals IV moet maken!

Geplaatst:

SA, mooi spel, heb er enorm veel tijd in gestoken. Ik speel het nu nog, dus dat zegt wel wat over een spel dat al bijna 6 jaar oud is. Ik heb het 1ste aangeduid omdat het nu eenmaal gewoon zo is: SA is een topspel en wellicht één van de beste van zijn tijd en zelfs nu nog hoort het bij de top.

idd, ikzelf speel het ook (ook al ben ik 12 hihi) het spel is gwn geweldig, ook een erg groot spel.

Je kunt het een beetje zien als de vroege voorloper van IV. GTA III en VC(S) en LCS zijn niet zo groot als SA....

Geplaatst:

Vroeger toen ik 10 was :cab: had ik gta SA voor kerst gekregen samen met mijn ps2. Ik het fcking een jaar gespeeld en toen was ie kapot van al die cheats. Ik heb hem vorig jaar weer gekocht maar fftjes daarna kreeg ik ps3 voor BD :cab:

Tis gewoon een top game!! En heb voor de PC gedownload :$ om te modden.

Geplaatst:

Vroeger toen ik 10 was :cab: had ik gta SA voor kerst gekregen samen met mijn ps2. Ik het fcking een jaar gespeeld en toen was ie kapot van al die cheats. Ik heb hem vorig jaar weer gekocht maar fftjes daarna kreeg ik ps3 voor BD :cab:

Modden is kansloos :klap:

Geplaatst:

Modden is kansloos :klap:

nee :7

Geplaatst:

Modden is super als je uitgekeken bent op het originele spel en je bent toe aan een nieuwe uitdaging (als je het zelf maakt, natuurlijk).

Overigens zijn hier al honderden topics over gemaakt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...