K1pc0rn Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 wat kan ik allemaal verwijderen uit dit rijtje? (behalve spellen) want ik ben bang dat ik Windows dingen verwijder niemand? (meestal reageren jullie zo snel) >>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig! Heb gewoon geduld. Berichten samengevoegd.<<< Reageren
Hayte Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Je weet toch zelf wel welke programma's je gebruik en welke niet? O.o De Adobe zooi zou ik in ieder geval NIET verwijderen, .NET Framework ook niet en de NVidia stuff ook niet. De rest kan wat mij betreft weg. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Je weet toch zelf wel welke programma's je gebruik en welke niet? O.o De Adobe zooi zou ik in ieder geval NIET verwijderen, .NET Framework ook niet en de NVidia stuff ook niet. De rest kan wat mij betreft weg. oke Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! @hieronder: Where's the humor?? Bewerkt: 18 mei 2010 door jimmiefitz Reageren
Hayte Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! Kan jij niet even ergens anders spammen? @lennart; de java update kan je trouwens beter ook niet verwijderen, denk ik. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! ja en ook vooral niet games for windows live en steam op noemen, die voor de spellen nodig zijn... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.