Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Hoi, ik heb perongelijk 2 partities gemaakt, maar daar wil ik nu weer 1 partitie van maken. Hoe doe ik dit? Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Volgens mij kan dat alleen door alles te formatteren en windows er weer opnieuw op te zetten. In de installatie kun je dat dan doen. Correct me if i'm wrong Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Fijn, en me files dan? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 nou op een usb stick zetten of op een externe hardeschijf, of cd kan ook. je verliest je bestanden als je harddisk op nieuw formatteert (na mijn weten) Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 je kunt trouwens ook via ubuntu met de nodige software etc. dit doen Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Waar haal ik 450 GB vandaan? Reageren
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Tiny *bump* Niet moeilijk doen, gebruik ook NOOIT partition magic, dat is zoo zwaar achterhaalt dat het geheid is om mis te gaan! Mijn tip: Download een ISO van een (gratis) Linux distro genaamt: GParted Live, voordat je dit gaat doen, moet je wel eerst effen alle bestanden op een partitie (die je wilt behouden en vergroten) zetten. Het is ook ALTIJD aan te bevelen om een back-up te maken. Wat je ook doet, het blijft OP EIGEN RISICO! Link... gewoon de ISO op een CD branden (Nero ofzo) Hier ook nog effen een YouTube video voor de duidelijkheid: Bewerkt: 29 mei 2010 door Albert03 Reageren
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Lol, Defraggler is een programma om mee te defragmenteren en niet om partities mee te bewerken :schater: Bewerkt: 29 mei 2010 door Albert03 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Excuseer, ik dacht dat ik in het topic van Ikt bezig was, dat topic gaat namelijk over het beste defragmentatieprogramma.. Voor partities gebruik ik Easeus Partition Master 4.0 Home Edition, heel gemakkelijk in gebruik. Bewerkt: 29 mei 2010 door MegaPilot Reageren
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Mijn tip: Download een ISO van een (gratis) Linux distro genaamt: GParted Live Hmm zou best wel eens gratis kunnen zijn Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Mijn tip: Download een ISO van een (gratis) Linux distro genaamt: GParted Live Hmm zou best wel eens gratis kunnen zijn Hij had het over een ander programma: Excuseer, ik dacht dat ik in het topic van Ikt bezig was, dat topic gaat namelijk over het beste defragmentatieprogramma.. Voor partities gebruik ik Easeus Partition Master 4.0 Home Edition, heel gemakkelijk in gebruik. ---------------------------- Kan jij googlen? Nee, aangezien hij het over een ander programma had. Bewerkt: 29 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Hayte Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Kan jij googlen? Nee, aangezien hij het over een ander programma had. Mag ik de vraag veranderen in kan jij denken? Laat ik de eerste paar stappen maar voor je doen. Klik maar hier op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.