dos Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 social club doet bij mij vandaag erg raar ik probeer in te loggen, maar na een paar seconde zegt hij social club login failed please try again en soms lukt het en dan zegt hij dat ik mijn games for windows acount moet verbinden met die van social club. wat erg vreemd is want dat heb ik all ruim een jaar geleden gedaan. en heb niks veranderd en op de website van R staat ook dat ik mijn social club en games for windows acount heb gebonden. en ik doe het overnieuw en niks veranderd. kan iemand mij aub helpen want ik kan zo niet online. btw men friend had ook inlog problemen maar niet dat probleem met zen gamertag als ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Blijkbaar een tijdelijk probleem van Rockstar Games Social Club. Ikzelf heb het ook, je hoeft je dus geen zorgen te maken. Morgen zal het waarschijnlijk wel weer opgelost zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dos Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 bedankt Svenie misschien was ik wel te haastig over dit probleem maar veel van de problemen die ik ervaar duren heel lang en of zijn niet tijdelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 bedankt Svenie misschien was ik wel te haastig over dit probleem maar veel van de problemen die ik ervaar duren heel lang en of zijn niet tijdelijk . Op 't moment kom ik ook niet in Social Club, kan niet inloggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.