Axelectric_ Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Is het mogelijk om bij de single player NOS te krijgen, ZONDER mee te doen aan een race? Zo ja, waar of hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Dat kan met Simple Native 5.8 (Je kan het inschakelen in het Car menu 1 en gebruiken door de Caps Lock toets in te houden, als je hard genoeg gaat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Dat kan met Simple Native 5.8 (Je kan het inschakelen in het Car menu 1 en gebruiken door de Caps Lock toets in te houden, als je hard genoeg gaat) Oops, ik vergat te zeggen op welke console ik speel :3 Ik speel op PS3... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Dan kan het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.