Colleke1 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hoe instaleer je een savegame en in de GTa SA user files zetten aleen werkt niet ? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 probeer dan eens een andere savegame want bij mij werkt hij wel hoor maar heb jij hem dan miSs als juh gtavc hebt bij gtavcuserfiles in gedaan want bij mij werkt het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 probeer dan eens een andere savegame want bij mij werkt hij wel hoor maar heb jij hem dan miSs als juh gtavc hebt bij gtavcuserfiles in gedaan want bij mij werkt het wel nee vc heb ik eraf gegooit mah waar moet ik et in zetten in GTa User files of niet ? maah hoe zet ik dat bestand er goed in want ik heb gewoon die dingen gekopieerd : ... en nog zon map ctrl c en dan v is dat verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hoe instaleer je een savegame en in de GTa SA user files zetten aleen werkt niet ? <_< Juh moet gewoon de savegame downloaden en dan opslaan in Gta San Andreas user file en dan hoort ie het gewoon te doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hoe instaleer je een savegame en in de GTa SA user files zetten aleen werkt niet ? <_< Je hoeft een Save Game niet te installeren. Zet het bestandje, dat volgens mij GTASAsf1.b Dit moet je in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten. 1: Dit nummer kan je in 1 t/m 8 veranderen. Als je bv. GTASAsf3 ervan maakt, zie je bij Load Game het bij de 3e save game staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.