marcl10 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 ik heb gta san andreas en probeer wel eens wat mods uit maar van die building en skin mods snap ik niks! als ik een building mod uitprobeer zodat wang cars verandert in een lamborghini show hall word wang cars een groot wazig blok! tenminste de ruiten lukken wel! maar het programma heb ik er afgegooid omdat dat soort mods maar niet schijnen te lukken! en met de skin mods kan ik al helemaal niks want ik snap niet hoe je die installeert! als ik namelijk hoe en waar je die skin mods kan installeren kan ik bijv. mijn poppetje in spiderman of superman veranderen en dat ziet er wel zo leuk uit! dus ik hoopte dat jullie me konde helpen hoe je goed building mods en skin mods kan installeren! Reageren
Fezz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 1. Je zit in het verkeerde forum, je moet in het SA forum zijn. 2. Is er niet Reageren
marcl10 Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 1. Je zit in het verkeerde forum, je moet in het SA forum zijn. 2. Is er niet dus er is hier op dit hele forum niemand die me kan helpen? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 1. Je zit in het verkeerde forum, je moet in het SA forum zijn. 2. Is er niet dus er is hier op dit hele forum niemand die me kan helpen? Er is pas een uurtje voorbij. Geef het wat tijd. Er zal denk ik wel een Mod of admin langskomen die dit in het goede subforum gooit, en er zal zeker wel iemand op het forum zijn die je misschien wel kan helpen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 En kijk, daar is de moderator al die dit topic even naar het juiste forum zal verhuizen... *verhuisd* En hier zitten alle SA experts.. @ alle San Andreas moderatie kenners, willen jullie deze beste vent eens voorthelpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Dan doe je toch iets verkeerd... Lees de handleiding van de mod goed door en zorg dat je de juiste bestanden vervangt. Reageren
justin12345 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 1e je gebouwen : Meestal zit er wel een readme bij vanuit daar kan je hem installeren begrijp je niks van andere talen . Gebruik dan gewoon google/vertalen/zinnen 2e Ik gebruik daar img tool 2.0 voor . Je start Img tool 2.0 Drukt op file dan open dan player . En zoek je op wat je moet veranderen dus in jouw geval de spidder man Reageren
marcl10 Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 1e je gebouwen : Meestal zit er wel een readme bij vanuit daar kan je hem installeren begrijp je niks van andere talen . Gebruik dan gewoon google/vertalen/zinnen 2e Ik gebruik daar img tool 2.0 voor . Je start Img tool 2.0 Drukt op file dan open dan player . En zoek je op wat je moet veranderen dus in jouw geval de spidder man okeey mooi ik zal het proberen ! in ieder geval bedankt voor de moeite! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.