Jump to content

dudb includen


Kattier

Recommended Posts

Ik heb dudb in de include map gestopt maar als ik hem include in my pawno script zegt hij

C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Server\filterscripts\adminsystem.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dudb"

iemand een suggestie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dudb in de include map gestopt maar als ik hem include in my pawno script zegt hij

C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Server\filterscripts\adminsystem.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dudb"

iemand een suggestie?

Ben je zeker dat je het in de juiste Include map hebt gestopt? Er zijn er namelijk 2.

Het moet in de tweede staan.

1. Server => Include

en

2. Server => Pawno => Include

Kijk ook eens of het bestand wel dudb.inc is en niet dudb.txt ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem in de juist map en het is een .inc bestand, hij geeft nog steeds het zelfde aan

EDIT

oh dit probleem is in ieder geval opgelost, heb zitten kloten met de include map hiervoor nouja dat werkt in ieder geval maar nu zit er een fout in het dudb scripts :?

Namelijk:

C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Server\pawno\include\dudb.inc(25) : fatal error 100: cannot read from file: "dutils"

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

bvd :bier:

Bewerkt: door Kattier
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem in de juist map en het is een .inc bestand, hij geeft nog steeds het zelfde aan

EDIT

oh dit probleem is in ieder geval opgelost, heb zitten kloten met de include map hiervoor nouja dat werkt in ieder geval maar nu zit er een fout in het dudb scripts :?

Namelijk:

C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Server\pawno\include\dudb.inc(25) : fatal error 100: cannot read from file: "dutils"

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

bvd :bier:

Dan moet je "dutils" en "dini" ook nog downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...