whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) welke moter laat jij clay het meest bezorgen? en waarom? spoiler regels: als het een moter is die je niet vrijspeeld als je alleen de story doet moet het in een spoiler. ik meestal de revenant want die klinkt lekker en heeft stoere wielen Bewerkt: 20 mei 2010 door whoeveriam0iam14222 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Zombie, aangezien Clay de Hexer nooit in de kleuren bezorgt van Johnny's Hexer en dat vind ik maar lelijk Maar de laatste tijd steeds vaker de Innovation sinds ik die heb vrijgespeeld Ik vind het wel een leuke snelle chopper met een moderne look Bewerkt: 20 mei 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Ik rijd meestal op een van de Bikes aan mijn Savehouse, tenzij die net opgeblazen is. Dan laat ik hem wel even een Double T bezorgen om daarmee te kunnen kloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) meestal cheat ik een hakanoushi custom (weet niet precies hoe je het schrijf maar het is die race motor) of een double t custom en 'de' hexer van johnny ofcourse Bewerkt: 19 mei 2010 door Frans202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Revenant, Hexer, Zombie zijn enkele van mijn favorieten... ik wissel af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Ik wissel ook wel wat af, maar ik rijd het meest op de Hexer of de Zombie. Ik heb een keer op een Renevant gereden, ook wel een mooie motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Meestal vraag ik om een Zombie of een Lycan. En als ik de Innovation weer vrijspeel ga ik daar weer om vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Ik ben momenteel bezig met de races (en 69 bikers omvermeppen ) en dat doe ik gewoon op de Hexer. Die rijdt lekker en past goed bij Johnny. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) Ik rijd meestal op een van de Bikes aan mijn Savehouse, tenzij die net opgeblazen is. Dan laat ik hem wel even een Double T bezorgen om daarmee te kunnen kloten. Wat is opgeblazen? Je motor? Bewerkt: 21 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Ik rijd meestal op een van de Bikes aan mijn Savehouse, tenzij die net opgeblazen is. Dan laat ik hem wel even een Double T bezorgen om daarmee te kunnen kloten. Wat is opgeblazen? Je motor? Dude, waarom zet je dat nu in een spoiler?? Waar is dat voor nodig?? Nergens. Dat leest irritant. Een spoiler dient gebruikt te worden als je details geeft over het verhaal, en niet om zoiets onzinnigs . Als ik m'n motor op heb geblazen ja. Nu rijd ik ook het meest op de Daemon. Geweldige motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Double T. Choppers zijn sloom en lelijk. De Double T ziet er mooi uit met de voorkant van een Fireblade maar een gare custom achterkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 @ Cuban Gangster: Hij zegt dat het clubhuis is opgeblazen. Daarom zet ik het in een spoiler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.