The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Ik heb sinds vandaag een nieuwe processor gekocht voor mijn pc met moederbord socket 775; dus 1tje gekocht voor dit moederbord genaamd Intel® Pentium® Processor E6300. Hij past gewoon maar als ik mn pc dan opstart doet ie t gewoon niet. De koeler gaat wel draaien maar er word verder geen contact ofzo gemaakt dus op mijn scherm krijg ik ook niks te zien. Kan iemand me helpen?? Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Tweedehands? Heb je trouwens überhaupt gekeken of je moederbord deze processor wel ondersteunt? Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nee gewoon nieuw! T was voor socket 775, maar dr stond nergens bij wat voor benodigdheden de socket verder moest hebben. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Dat is dus een nee. Ik vroeg niet of je processor het mobo ondersteunt, maar vice versa. Hoe heet je moederbord? Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 t is een Asus P5GV-MX Reageren
.Senne Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Waarschijnlijk moet je je bios flashen (updaten), en anders kan het zijn dat het moederbord jouw processor niet ondersteunt (omdat deze te nieuw is bijvoorbeeld). Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Dus je plakt een C2D op een Pentium 4 (en Celeron D) moederbord. Ehm, nee dus. Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Je kunt een dual core toch op een pentium 4 moederbord doen; er is hooguit kans dat ie maar 1 core herkent maar bij mij doet ie t gewoon niet.. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nee. Een C2D werkt met een totaal andere architectuur dan een Pentium 4. Je probeert nu hetzelfde als een lego blokje op een duplo blokje. Dat werkt ook niet. Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 haha oke. maar als ik nu zo'n intel celeron e-versie koop, kan die wel op dit moederbord?? (E3400) Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nee, alleen Celeron D's worden ondersteund. Overigens is het gewoon verstandiger om een hele nieuwe pc te kopen, ik denk niet dat Celeron D's veel beter zijn dan een Pentium 4. Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Nee, alleen Celeron D's worden ondersteund. Overigens is het gewoon verstandiger om een hele nieuwe pc te kopen, ik denk niet dat Celeron D's veel beter zijn dan een Pentium 4. das flink balen. btw, flitskikker infotool geeft aan dat ik gewoon een quad core erop moet zetten. kan zo'n intel core 2 quad core dan wel of is dat niet mogelijk Bewerkt: 19 mei 2010 door The GamerII Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nee, alleen Celeron D's worden ondersteund. Overigens is het gewoon verstandiger om een hele nieuwe pc te kopen, ik denk niet dat Celeron D's veel beter zijn dan een Pentium 4. das flink balen. btw, flitskikker infotool geeft aan dat ik gewoon een quad core erop moet zetten. kan zo'n intel core 2 quad core dan wel of is dat niet mogelijk Ik vraag me af hoe je dat zo weet volgens FK's infotool aangezien hij helemaal niet zo'n dergelijke functie bevat... Reageren
The GamerII Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Als je GTA IV recommended wilt spelen staat t er.. Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 jaah, je hebt een quad core nodig ja, maar hij zegt niet dat die dan in je pc past. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.