BJ48 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Hallo, Ik heb GTA sanandreas voor op de pc die doet het al jaren, maar laatst was ik met mods bezig en nu laat hij de games niet meer. Hij gaat maar tot de helft.(zowel new game als laod game) Ik heb al op andre forum's gekeken en daar staat: mods de-installeren en op de game opnieuw installeren en iets over "downgraden" ik heb alles al geprobeert maar niks werkt. :cry: Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? Alvast bedankt, BJ Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Gta_sa.exe als Administrator uitvoeren. Reageren
klimgorilla Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Ik hoop niet voor je dat je hem gedowngrade hebt, want als je de savegame op versie 2 hebt gesaved kan je het niet meer openen met versie 1 Bewerkt: 20 mei 2010 door klimgorilla Reageren
BJ48 Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Hallo,, Bedankt voor de snelle reacties. Maar ik heb me pc even schoongemaakt met het programma "Ccleaner". En daarna weer opnieuw geinstaleert en toen uitgevoert als administrator zo als hier boven gezegt is en hij doet het weer BJ Reageren
bobrijdt Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 hoi ik heb een klein probleempje met GTA San Andreas (of een heel groot probleem) ik heb dit spel al een tijdje op de pc. maar toen ik mod's installeerde deed hij het eerst niet. toen heb ik een of andere patch gedownload (ik weet niet meer hoe hij heet) toen heb ik 2 mods erop gezet. hij deed het perfect! maar toen ik er meer opzette loopt hij steeds vast bij het laden. er staat: 'gta sa werkt niet meer ' ik heb hem al 6 keer opnieuw geïnstalleerd andere zeiden dat ik de map 'rockstar games' moest verwijderen maar nu doet hij niets meer, zelf niet het installeer programma! ik heb Windows vista plz help! bobrijdt Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 hoi ik heb een klein probleempje met GTA San Andreas (of een heel groot probleem) ik heb dit spel al een tijdje op de pc. maar toen ik mod's installeerde deed hij het eerst niet. toen heb ik een of andere patch gedownload (ik weet niet meer hoe hij heet) toen heb ik 2 mods erop gezet. hij deed het perfect! maar toen ik er meer opzette loopt hij steeds vast bij het laden. er staat: 'gta sa werkt niet meer ' ik heb hem al 6 keer opnieuw geïnstalleerd andere zeiden dat ik de map 'rockstar games' moest verwijderen maar nu doet hij niets meer, zelf niet het installeer programma! ik heb Windows vista plz help! bobrijdt ten eerste moet je hier een eigen topic van maken, heb je geen gedownloade versie? die kunnen beschadigd zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.