Jump to content

opeens stond er......

Bizzie

Recommended Posts

Ik ging een missie doen bij gta san andreas en ik ging ff c drukken en w om naar te voren te gaan en opeens stond boven bij mij beeld cheat activated maar ik vindt dat eigenlijk bestwel raar want ik heb helemaal geen cheat gebruikt en ik wil ook zonder cheats te spelen om 100% te krijgen

maar mijn vrraag is nou denken jullie dat ik nog 100% kan halen want ik heb gehoord dat als je cheats gebruikt dat je niet meer 100% kunt halen

Delen op andere websites

uhm, kan gewoon, hebk oomj gedaan, en hoezo zou r* niet willen dat het te makkelijk zou worden, als je mij vraagt maken ze de cheats tog zelf ook, dus als ze niet zouden willen dat jke geen cheat gebruikt om het ''makkelijker'' uit te spelen, dan zouden ze er vast ook nie zijn :rolleyes:

Delen op andere websites

'T zal vast een bug zijn. Niks bijzonders heb ik ook wel is gehad op de pc.

Het lijkt me geen bug, omdat bij de stats wel komt te staan dat je hebt gecheat.

@ Bizzie: Raar he? Ik heb het ook een keer gehad en ik weet niet wat ik mis deed.

euhh, heeft MClaw GTA:SA niet met cheats uitgespeeld?

Ik heb San Andreas zonder cheats uitgespeeld ja, maar waarom deze vraag? :rolleyes:

Delen op andere websites

Zoals hier op het forum al eens ter sprake is gekomen zijn er ruim 200.000 toetsencombinaties die een van de 93 cheats triggeren. Je hebt gewoon toevallig een van deze 200.000 combinaties achter elkaar ingedrukt.

Op zich is er nog geen man overboord, het wordt alleen een probleem wanneer je het spel opslaat. Mijn advies is in zo'n geval dan ook, om direct je laatste savefile opnieuw te laden, en vanaf dat punt opnieuw te spelen. Op die manier heeft het voorval geen enkel effect op je game, en kun je het dus zonder zorgen uitspelen tot 100%.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...