Bizzie Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik ging een missie doen bij gta san andreas en ik ging ff c drukken en w om naar te voren te gaan en opeens stond boven bij mij beeld cheat activated maar ik vindt dat eigenlijk bestwel raar want ik heb helemaal geen cheat gebruikt en ik wil ook zonder cheats te spelen om 100% te krijgen maar mijn vrraag is nou denken jullie dat ik nog 100% kan halen want ik heb gehoord dat als je cheats gebruikt dat je niet meer 100% kunt halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 als je een cheat hebt gebruikt is het idd niet meer mogelijk om het 100% te behalen, R* zou dat niet willen anders werd het wel heel makkelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 jah maar ik heb geen cheat gebruikt want ik ging alleenmaal c en w gebruiken en dat is tog geen cheat of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 'T zal vast een bug zijn. Niks bijzonders heb ik ook wel is gehad op de pc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 euhh, heeft MClaw GTA:SA niet met cheats uitgespeeld? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hier bestaat al een topic over http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11060 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hahah had ik ook in een racemissie spawnt er ineens een vage auto <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 uhm, kan gewoon, hebk oomj gedaan, en hoezo zou r* niet willen dat het te makkelijk zou worden, als je mij vraagt maken ze de cheats tog zelf ook, dus als ze niet zouden willen dat jke geen cheat gebruikt om het ''makkelijker'' uit te spelen, dan zouden ze er vast ook nie zijn :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 'T zal vast een bug zijn. Niks bijzonders heb ik ook wel is gehad op de pc. Het lijkt me geen bug, omdat bij de stats wel komt te staan dat je hebt gecheat. @ Bizzie: Raar he? Ik heb het ook een keer gehad en ik weet niet wat ik mis deed. euhh, heeft MClaw GTA:SA niet met cheats uitgespeeld? Ik heb San Andreas zonder cheats uitgespeeld ja, maar waarom deze vraag? :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 @gnatyx gebruik ABN Topic bestond al. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Zoals hier op het forum al eens ter sprake is gekomen zijn er ruim 200.000 toetsencombinaties die een van de 93 cheats triggeren. Je hebt gewoon toevallig een van deze 200.000 combinaties achter elkaar ingedrukt. Op zich is er nog geen man overboord, het wordt alleen een probleem wanneer je het spel opslaat. Mijn advies is in zo'n geval dan ook, om direct je laatste savefile opnieuw te laden, en vanaf dat punt opnieuw te spelen. Op die manier heeft het voorval geen enkel effect op je game, en kun je het dus zonder zorgen uitspelen tot 100%. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Maak je NIET druk, 100% halen kan nog met cheats. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts