Doggi Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Hallo, hier ben ik weer. Ik heb een probleem met de missie "Undertaker", als ik weer de controle over Nico krijg, loopt het spel vast. Dit is nu al vijf maal gebeurd, weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt. Bewerkt: 20 mei 2010 door boostboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Zet al je settings eens op low, dat heeft bij mij ook geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 De meeste mensen hebben dit probleem met EfLC, misschien kan je die oplossing hier ook gebruiken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Het is opgelost door gewoon de cutscene to skippen, toch bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.